تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 29148

بهسازی مساجد سطح شهر اصفهان با تصویب مساعدت عمرانی

بهسازی مساجد سطح شهر اصفهان با تصویب مساعدت عمرانی

به گزارش دنیای اسرار:در اولین جلسه کمیته مساعدت عمرانی به مساجد شهر اصفهان، جهت رفع مسائل عمرانی مساجد منطقه ۱۱ اصفهان، کمک مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان مصوب شد. معاون فرهنگی شهردار اصفهان در خصوص مساعدت عمرانی به مساجد گفت: مدیریت شهری قصد دارد با توجه به رویکرد مسجدمحوری نسبت به آبادانی و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در اولین جلسه کمیته مساعدت عمرانی به مساجد شهر اصفهان، جهت رفع مسائل عمرانی مساجد منطقه ۱۱ اصفهان، کمک مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان مصوب شد.
معاون فرهنگی شهردار اصفهان در خصوص مساعدت عمرانی به مساجد گفت: مدیریت شهری قصد دارد با توجه به رویکرد مسجدمحوری نسبت به آبادانی و بهسازی مساجد سطح شهر اصفهان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقا همبستگی های مذهبی و ملی اقدام کند.
مجتبی شاه‌مرادی افزود: در نظر داریم هر ماه کمیته عمرانی مساعدت به مساجد شهر اصفهان را بصورت منظم برگزار کنیم که در این کمیته با توجه به درخواست مساجد نسبت به تصویب مساعدت های عمرانی اقدام می شود.
وی ادامه داد: در اولین جلسه این کمیته در سال جاری، مساعدت های عمرانی به ۲۷ مسجد منطقه ۱۱ مصوب گردید که امیدواریم در آبادانی این مساجد، مشارکتی هر چند اندک داشته باشیم.
وی با تاکید بر لزوم شفافیت در اداره امور تصریح کرد: حمایت ها و مشارکت ها با تشکل های مردمی در این دوره از مدیریت شهری، کاملا شفاف و مطابق ضوابط قانونی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.