تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 29294

« تمام ماموریت های قوه قضاییه باید در سایه ی حمایت مردم انجام پذیرد»

« تمام ماموریت های قوه قضاییه باید در سایه ی حمایت مردم انجام پذیرد»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: « تمام ماموریت های قوه قضاییه باید در سایه ی حمایت مردم انجام پذیرد» رییس کل دادگستری با حضور در مسجد رسول (ص) اصفهان با نمازگزاران دیدار و گفت و گو کرد.   به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رییس کل دادگستری با حضور در مسجد رسول (ص) اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

« تمام ماموریت های قوه قضاییه باید در سایه ی حمایت مردم انجام پذیرد»

رییس کل دادگستری با حضور در مسجد رسول (ص) اصفهان با نمازگزاران دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش دنیای اسرارحجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رییس کل دادگستری با حضور در مسجد رسول (ص) اصفهان ضمن اقامه نماز مغرب عشاء با نمازگزاران دیدار و گفت و گو کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرم شهر افزود: دلیل تمام پیروزی ها و افتخارات ملت شریف ایران و دلیل تمام شکست ها و ناکامی های دشمنان این ملت، تنها در دو کلمه «اسلامیت» و «جمهوریت» این نظام مقدس خلاصه می شود.

جعفری تصریح کرد: «اسلامیت» تجلی نظام اسلامی بر اساس حاکمیت دینی است که در راس آن ولایت فقیه  قرار دارد و «جمهوریت» نیز برخاسته از اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد و ترکیب این دو مقوله موجبات اعتلای جامعه را فراهم ساخته است.

رئیس کل دادگستری اصفهان با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی باید مردم را در اولویت قرار دهد اضافه کرد: مردم فهیم ایران، حساب حاکمیت دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بی برنامگی ها و سوء مدیریت ها جدا می دانند.

ایشان آینده اقتصادی کشور را روشن دانسته و اذعان داشت: این دولت انقلابی که با اعتماد مردم، زمام امور را به دست گرفته در حال انجام جراحی بزرگ اقتصادی است و بی شک با همراهی و حمایت مردم اتفاقات مثبتی در زمینه های اقتصادی به وقوع خواهد پیوست.

جعفری راه برون رفت از وضعیت دشوار اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: نسخه رهبر فرزانه ی ایران برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و قوه قضاییه تمام قد در جهت اجرای برنامه های سیاست های اقتصاد مقاومتی فعالیت می نماید.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در کنار رسیدگی به پرونده ها و حمایت از تولید، وظیفه مبارزه همه جانبه با فساد را نیز بر عهده دارد؛ خاطر نشان ساخت: در دوره تحول، به امر مبارزه با فساد پرداخته شد و در دوره تحول و تعالی نیز به شکل جدی تر در این مسیر گام برداشته خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه صلح و سازش در جامعه اسلامی باید مورد توجه جدی همه قرار گیرد گفت: اگر مردم بیشتر خویشتن داری کنند و در اختلافات سعه صدر بیشتری داشته باشند و نقش ریش سفیدان و معتمدین در جامعه پررنگ تر شود؛ بسیاری از این پرونده هایی که در دستگاه قضایی در جریان است تشکیل نخواهد شد.

عالی ترین مقام قضایی استان ادامه داد: معاونت شوراهای حل اختلاف و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همواره در تلاش اند تا با توسعه صلح و سازش در جامعه، موجب کاهش تشکیل پرونده های متعدد قضایی گردند و این امر بدون مدد گرفتن از ظرفیت و حمایت مردم امکان پذیر نیست.

شایان ذکر است در این دیدار، تعدادی از حاضرین به بیان مشکلات گوناگون پرداختند و رئیس کل دادگستری استان در جهت رفع برخی از این مشکلات دستوراتی صادر نمود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.