تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 29318

موفقیت شرکت توزیع برق اصفهان در دومین دوره مسابقات مهارت های شغلی کشور

موفقیت شرکت توزیع برق اصفهان در دومین دوره مسابقات مهارت های شغلی کشور

به گزارش دنیای اسرار:شرکت توزیع برق اصفهان در دومین مسابقات مهارت شغلی منطقه مرکز کشور پس از ۲ روز رقابت فشرده به میزبانی شرکت توزیع برق قم در ۳ رشته تبدیل سیم به کابل خود نگهدار ،احداث کابل خود نگهدار ونصب انشعاب سه فاز مقام اول را از آن خود کرد. این مسابقات با حضور

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش دنیای اسرار:شرکت توزیع برق اصفهان در دومین مسابقات مهارت شغلی منطقه مرکز کشور پس از ۲ روز رقابت فشرده به میزبانی شرکت توزیع برق قم در ۳ رشته تبدیل سیم به کابل خود نگهدار ،احداث کابل خود نگهدار ونصب انشعاب سه فاز مقام اول را از آن خود کرد.

این مسابقات با حضور ۶۰ نفر شرکت کننده ،۲۰ داور و نزدیک به ۸۰ نفر نیروهای لجستیک ؛ معاونان و مدیران با حضور استان‌های قم، اصفهان، مرکزی، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان و لرستان بدون حادثه برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقات شناخت میزان توانایی کارکنان و افزایش دانش و مهارت آنان در انجام وظایف محوله، ارتقاء سطح استاندارد‌های آموزش مهارت در کشور، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های کارکنان و شرکت‌های توزیع برق کشور تا سطح مهارت‌های جهانی و شناسایی کمبود‌ها در امر آموزش و برنامه ریزی برای رفع آنها، افزایش انگیزه شغلی و بهره وری نیروی انسانی از طریق ایجاد رقابت سالم در یک محیط کاملا آموزشی و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای و کشف استعداد‌های کارکنان بود .

در این دوره مسابقات معاون مهندسی ونظارت ،دفترنظارت و کنترل پروژه ،حوزه آموزش ، معاون خدمات مشترکین دفتر لوازم اندازه گیری و دفتر برونسپاری  برای برگزاری این مسابقات تلاش نمودند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.