تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 29331

رقابت حدود ۴۴ هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد

رقابت حدود ۴۴ هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در مجموع ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب در سه روز در استان اصفهان با هم به رقابت می پردازند. دکتر رضا علی نوروزی، اظهار کرد: رقابت داوطلبان آزمون

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در مجموع ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب در سه روز در استان اصفهان با هم به رقابت می پردازند.

دکتر رضا علی نوروزی، اظهار کرد: رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا چهارشنبه- ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: در مجموع ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب (۲۱۴۳۷ زن و ۲۲۴۶۷ مرد) در مدت سه روز در استان اصفهان در آزمون کارشناسی ارشد امسال با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۶ هزار و ۱۴ نفر در شهر اصفهان و ۱۷ هزار و ۸۹۰ نفر در شهرستان‌های این استان داوطلب شرکت در آزمون هستند. آزمون با حضور ۹۴۶۲ نفر شامل ۷۸۲۵ زن و ۳۳۷ مرد در دانشگاه اصفهان و حوزه معلولین برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان اضافه کرد: آزمون روز چهارشنبه صبح در حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان با حوزه معلولین با حضور ۳۰۰۸ نفر که ۱۵۱۷ زن و ۱۴۹۱ مرد هستند برگزار می شود. همچنین صبح روز پنج‌شنبه ۳۳۲۶ نفر شامل ۳۲۵۸ زن و ۶۸ مرد و صبح جمعه، ۳۱۲۸ نفر شامل ۳۰۵۰ زن و ۷۸ مرد هستند که باهم به رقابت می‌پردازند.

دکتر نوروزی افزود: در شهر اصفهان روز چهارشنبه ۳۴۵۰ نفر، روز پنج شنبه ۱۲ هزار و ۴۴۱ نفر و روز جمعه ۱۰ هزار و ۱۲۳ نفر شرکت می کنند.

وی بابیان این که آزمون رأس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، تصریح کرد: در حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد. توصیه می‌شود داوطلبان مسیر تردد خود را روز قبل از آزمون شناسایی کنند و زمان ورود خود به حوزه‌های امتحانی به دقایق پایانی موکول نکنند که تجمع ایجاد نشود.

دکترنوروزی ادامه داد: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند کیف‌دستی، ساک ورزشی، کتاب و هرگونه یادداشت، ماشین‌حساب، هر نوع پیجر، تلفن همراه حتی به‌صورت خاموش، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و …. به جلسه امتحانی اکیداً خودداری کنند.

وی، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی را الزامی اعلام کرد و گفت: توصیه می‌شود به‌منظور رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی هنگام ورود و خروج به حوزه حداقل فاصله (یک متر) خود با دیگر متقاضیان را حفظ کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند. از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و سایر داوطلبان مرد هستند. این آزمون با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان، ۳۸۶ حوزه اصلی اندیشیده شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.