تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
کد خبر : 29412

اختتامیه چرخه استعدادیابی یاوران حسینی برگزار شد

اختتامیه  چرخه استعدادیابی یاوران حسینی برگزار شد

. به گزارش دنیای اسرار:چرخه استعدادیابی یاوران حسینی فعالیت های خود را بر ۵ محور اصلی: مهارت افزایی، اندیشه ای، رسانه ای، نقش آفرینی و تشکیلاتی در مراحل مختلف در عرصه تعزیه و شبیه خوانی و همچنین الگو پذیری از استعداد بالا دستی گذراند. سرهنگ ۲ پاسدار حجت اله سلطانی افزود: این چرخه در سال

Print Friendly, PDF & Email

. به گزارش دنیای اسرار:چرخه استعدادیابی یاوران حسینی فعالیت های خود را بر ۵ محور اصلی: مهارت افزایی، اندیشه ای، رسانه ای، نقش آفرینی و تشکیلاتی در مراحل مختلف در عرصه تعزیه و شبیه خوانی و همچنین الگو پذیری از استعداد بالا دستی گذراند.

سرهنگ ۲ پاسدار حجت اله سلطانی افزود: این چرخه در سال گذشته تدوین و در شهریور ماه ۱۴۰۰ فراخوان آن به اطلاع عموم افراد جامعه رسید و کمتر از یک ماه بیش از ۶۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان در سطح کشور ثبت نام کردند. پس از تشکیل کمیته های چهارگانه و تشکیل هیات انتخاب شامل بیش از ۳۰ نفر از اساتید و چهره های شاخص عرصه تعزیه و شبیه خوانی، علاقه مندان در دو سطح چرخه آموزشی صرف و چرخه آموزشی رقابتی دسته بندی شدند.
دبیر برگزاری چرخه استعدادیابی افزود: پس از انجام تست های مربوطه و گذراندن دوره های آموزشی بیش از ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در بخش رقابتی پذیرفته شدند که متشکل از ۱۲ استان از کشور می باشند لذا مسابقات رقابتی در ابتدای سال ۱۴۰۱ به مدت شش شب در حسینیه باولگان شهرستان خمینی شهر برگزار شد و در تاریخ دوم خرداد ماه اختتامیه آن برگزار شد.
این چرخه به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر، شهرداری و شورای شهر خمینی شهر، سپاه ناحیه خمینی شهر، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.
لازم به ذکر است ادامه فعالیت این چرخه در دست اقدام است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.