تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 29516

دانشگاه جامع علمی کاربردی و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه جامع علمی کاربردی و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش دنیای اسرار: دانشگاه جامع علمی کاربردی و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تفاهم همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود جهت اجرای طرح دستیار فناوری به امضا رسید. دکتر بهزاد رضائی رییس دانشگاه در سخنانی در مراسم امضا این تفاهم نامه ضمن معرفی مراکز آموزش علمی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: دانشگاه جامع علمی کاربردی و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تفاهم همکاری امضا کردند.
این تفاهم نامه در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود جهت اجرای طرح دستیار فناوری به امضا رسید.
دکتر بهزاد رضائی رییس دانشگاه در سخنانی در مراسم امضا این تفاهم نامه ضمن معرفی مراکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان گفت: پراکندگی مراکز استان در شهرستان و همچنین وجود رشته ها و دوره های آموزشی این زمینه را فراهم کرده که تمامی استعداد های جوان در مناطق مختلف استان امکان تحصیل و یادگیری مهارت را داشته باشند. بهزاد رضائی ادامه داد: ویژگی مهم این دانشگاه برنامه ریزی به هنگام جهت شناسایی و ارائه دوره های اموزشی جهت شغل های جدیدی است که کشور در آینده به آن نیاز دارد.

رضائی تصریح کرد: امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه زمینه خوبی برای استفاده از استعداد های دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه از فرصت های شغلی وراه اندازی کسب و کار و تبدیل ایده های آن ها به ثروت را فراهم آورد.

دکتر جعفر قیصری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هم در سخنانی با اشاره تنوع مراکز آموزش علمی کاربردی استان گفت: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان آمادگی دارد در مراکز شهر اصفهان و شهرستان ها در زمینه راه اندازی مراکز نوآوری و شکوفایی و همچنین ایجاد خانه های خلاق نیز با این دانشگاه همکاری کند.

گفتنی است تفاهم نامه دستیار فن آور با تصویب وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب کار و توسعه فردی دانشجویان تهیه و تنظیم شده و قرار است در طی آن دانشجویان مهارت‌های مرتبط با کارآفرینی، کار تیمی، دانش تجاری و پیشگامی در عرصه فناوری و نوآوری را آموزش ببینند.
همچنین در طرح دستیار فناوری، دانشجویان یک دوره زمانی شش ماهه کار دانشجویی در شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌گذرانند و در واقع مهمترین هدف طرح دستیار فناور، آشنا کردن دانشجویان با فضای واقعی کار در حین تحصیل است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.