تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 29543

همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم در دانشگاه اصفهان مستقر شد

همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم در دانشگاه اصفهان مستقر شد

همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ویژه مراکز آموزش عالی استان در محل دانشگاه اصفهان برپا شد. به گزارش دنیای اسرار، دکتر رضاعلی نوروزی معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان و مسئول میز ارتباطات آموزش عالی استان در این خصوص اظهار داشت: همزمان با سفر رییس جمهور

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ویژه مراکز آموزش عالی استان در محل دانشگاه اصفهان برپا شد.
به گزارش دنیای اسرار، دکتر رضاعلی نوروزی معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان و مسئول میز ارتباطات آموزش عالی استان در این خصوص اظهار داشت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ در محل معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان واقع در درب شمالی این دانشگاه مستقر و جامعه دانشگاهی و دیگر اقشار مرتبط می توانند در روزهای یاد شده برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود به محل مذکور مراجعه نمایند.
شایان ذکر است: در محل میز ارتباطات مردمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه اصفهان نماینده تام الاختیار وزیر علوم، نماینده تام الاختیار دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه و نمایندگان دانشگاه ها حضور خواهند داشت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.