تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر : 29634

شرکت پالایش نفت اصفهان «شپنا» ۳ درصد سود خالص خود را افزایش داد

شرکت پالایش نفت اصفهان «شپنا» ۳ درصد سود خالص خود را افزایش داد

به گزارش دنیای اسرار:صورت حساب سود و زیان پالایشگاه نفت اصفهان نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ رشد ۹۳ درصدی داشته و از ۱۱۱ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ به ۲۱۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است. این در حالی است که بهای تمام شده محصولات این شرکت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:صورت حساب سود و زیان پالایشگاه نفت اصفهان نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ رشد ۹۳ درصدی داشته و از ۱۱۱ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ به ۲۱۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است. این در حالی است که بهای تمام شده محصولات این شرکت رشد ۱۰۰ درصدی داشته و از ۹۸ هزار میلیارد تومان به حدود ۱۹۵ هزار میلیارد تومان طی یک سال اخیر رسیده است.

با توجه به عملیات فوق سود ناخالص شرکت در همین بازه زمانی رشد ۴۵ درصدی را تجربه کرده است و از ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ به ۱۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.
سود خالص «شپنا» نیز با رشد ۳ درصدی مواجه شده و از ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در انتهای اسفند ۱۴۰۰ رسیده است.
بررسی حاشیه سود خالص شرکت نشان می‌دهد که حاشیه سود خالص شرکت از ۱۱/۵ درصد در سال ۹۹ به حدود۸/۵ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.