تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
کد خبر : 29677

چهارشنبه امام رضایی ها با کمک ۲ میلیارد تومانی خیرین و آزادی ۱۶ زندانی در زندان های استان رقم خورد

چهارشنبه امام رضایی ها با کمک ۲ میلیارد تومانی خیرین و آزادی ۱۶ زندانی در زندان های استان رقم خورد

در چهارشنبه ای دیگر که به نام امام رضا(ع)ثبت گردیده این هفته خیرین رکورد تازه ای را بنام ولی نعمت کشورمان رقم زدند. به گزارش دنیای اسرار:در ادامه سلسله نشست های چهارشنبه های امام رضایی ،این هفته در اولین روز از هفته قوه قضاییه خیرین و نیکوکاران اصفهانی گرد هم آمدند و یکبار دیگر با

Print Friendly, PDF & Email

در چهارشنبه ای دیگر که به نام امام رضا(ع)ثبت گردیده این هفته خیرین رکورد تازه ای را بنام ولی نعمت کشورمان رقم زدند.

به گزارش دنیای اسرار:در ادامه سلسله نشست های چهارشنبه های امام رضایی ،این هفته در اولین روز از هفته قوه قضاییه خیرین و نیکوکاران اصفهانی گرد هم آمدند و یکبار دیگر با ندای لبیک به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع)رکورد تازه ای را ثبت کردند.

در این روز که به روایتی سالروز شهادت امام رضا(ع)نیز نامگذاری گردیده سخاوتمندان اصفهانی با کمک ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیونی خود گره ازمشکلات ۲۴ زندانی ‌وخانواده اش باز کردند.

وطنی مدیر عامل خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) در این باره گفت:با توسعه فرهنگ ایثار و گذشت و سخاوت در طی چندین سال گذشته در زندان ها استان،این روند روز به روز از وسعت بیشتر و بهتری در حال انجام است که خوشبختانه در این چهارشنبه هم ۱۶ زندانی از زندانهای استان وهزینه رهن و اجاره ۸خانواده هم به مبلغ ۱ میلیارد تومان تعهد گردید .

وی ادامه داد:در همین راستا خیرین پس از بازدید از مجموعه خوابگاه و اسکان زندانیان مبلغ ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان به بازسازی و تکمیل بازداشتگاه استان کمک کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.