تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 29718

کشف یک باغ وحش غیر مجاز در “خمینی شهر”

کشف یک باغ وحش غیر مجاز در “خمینی شهر”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک قلاده شیر ماده افریقایی و تعداد ۶۴ قطعه پرنده کمیاب از باغی در این شهرستان خبر داد . سرهنگ” غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک قلاده شیر ماده افریقایی و تعداد ۶۴ قطعه پرنده کمیاب از باغی در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ” غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی خود از نگهداری حیوانات نادر و کم یاب در یک باغ شخصی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده اداره محیط زیست شهرستان از باغ مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات یک قلاده شیر ماده افریقایی و ۶۴ قطعه پرنده کمیاب که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر شناسایی شده و اقدامات جهت دستگیری وی در حال اجراست گفت: حیوانات کشف شده در این باغ به ماموارن اداره محیط زیست تحویل و پرونده این موضوع نیز برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.