تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 29872

در استان اصفهان تلاش شد تا از نیروهای جوان، متعهد و متخصص درکنار افراد باتجربه استفاده گردد

در استان اصفهان تلاش شد تا از نیروهای جوان، متعهد و متخصص درکنار افراد باتجربه استفاده گردد

استاندار اصفهان در نشست با نخبگان شهرستان دهاقان که عصر روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه برگزار شد بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص را ازجمله اقدامات در استان بیان کرد. به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: امیدواریم خداوند توفیق زندگی ذیل

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان در نشست با نخبگان شهرستان دهاقان که عصر روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه برگزار شد بهره گیری از جوانان متعهد و متخصص را ازجمله اقدامات در استان بیان کرد.

به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: امیدواریم خداوند توفیق زندگی ذیل ولایت ائمه اطهار را به ما عطا کند.
وی با اشاره به سفر به دهاقان و برنامه‌های مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: همه مسئولان اعم از امام جمعه، نماینده و فرماندار همدلی و پیگیری شایسته‌ای را در جهت حل مشکلات این شهرستان داشته‌اند تا با مساعدت و پشتیبانی دستگاه‌های استانی شاهد حل مشکلات و رشد روز افزون این شهرستان باشیم.
وی با بیان این‌که در دولت سیزدهم به جوانان فرصت داده می‌شود گفت: در استان اصفهان سعی بر این بوده است که از ظرفیت نیروهای جوان، متعهد و متخصص و همچنین افراد با سابقه که ایده‌هایی را برای رشد و توسعه حوزه‌های مختلف دارند استفاده شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: همه مردم باید پای کار باشند و تلاش کنند تا موفق شویم، مردمی‌سازی حکم‌رانی ایده دولت مردمی بوده است و برای تحقق آن نیز همت جدی دارد.
وی بیان کرد: فعالیت‌‌هایی که به صورت گسسته انجام می شود، سبب تحقق نقشه دشمن و عدم وحدت و همدلی در جامعه می‌شود، ما امنیتی‌ترین مشکل خود که جنگ تحمیلی بود را با کمک و همراهی بسیار چشم‌گیر مردم اداره کردیم و هم‌اکنون نیز باید در خصوص مشکلات و معضلات محدوده خود و همچنین کشور دنبال برنامه و ایده باشیم.
مرتضوی همچنین بیان کرد: موارد مطرح شده توسط نخبگان حتما مورد توجه و بررسی قرار خواهد گرفت و تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت جامعه نخبگان انجام خواهیم داد.
محمدرضا جانثاری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: پس از استقرار دولت سیزدهم، همه از وضعیت کشور اطلاع داشتند و می‌دانستند باید چه اقداماتی را باید انجام دهند.
وی در همین راستا ادامه داد: نمیتوانیم انتظار معجزه داشته باشیم، هنگام آغاز دولت با کسری بودجه، کاهش شدید ذخایر استراتژیک و وضع نا به سامانی روبه‌رو بودیم.
جانثاری با اشاره به برخی اظهارنظر‌های نادرست در خصوص عملکرد دولت گفت: درخصوص بسیاری از مسائل و مشکلات اظهار نظر‌، خیلی زود است و باید مقداری صبر داشته باشیم.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به انتخاب حضرت آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور گفت: پس از انتخاب رئیس جمهور تازه کار شروع شد و اشکالات و معضلات باید حل شود تا کشور روی ریل خود حرکت کند، باید مطالبات را مطرح کنیم و همه با هم برای رسیدگی به آن اقدام کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.