تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 29874

انتشار کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق (زندگینامه ۶۲ شهید ورزشکار خمینی شهر) گامی نو در جهت تولید محتوای فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت

انتشار کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق (زندگینامه ۶۲ شهید ورزشکار خمینی شهر) گامی نو در جهت تولید محتوای فرهنگی در عرصه ایثار و شهادت

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای ارزش زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا از انتشار کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق (زندگینامه ۶۲ شهید ورزشکار خمینی شهر) خبر داد. به گزارش خبرنگاردنیای اسرار:دکتر محمدی افزود: فعالیت های فرهنگی در حوزه شهدای ورزشکار در الویت فعالیت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای ارزش زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا از انتشار کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق (زندگینامه ۶۲ شهید ورزشکار خمینی شهر) خبر داد.
به گزارش خبرنگاردنیای اسرار:دکتر محمدی افزود: فعالیت های فرهنگی در حوزه شهدای ورزشکار در الویت فعالیت های ورزشی استان اصفهان می باشد.
ایشان با اشاره به انتشار کتاب صوتی پهلوانان طریقت عشق (زندگینامه ۶۲ شهید ورزشکار خمینی شهر) گفت: این اثر ماندگار در سال ۱۳۹۸ با قلم زینب فخاری توسط انتشارات ستارگان درخشان در قالب ۴۴۸ صفحه و قطع وزیری به تعداد ۱۰۰۰ جلد منتشر شد که پس از درخواست های مکرر این اثر، تصمیم گرفتیم این اثر ماندگار را به صورت صوتی منتشر نماییم.
ایشان از سازمان بسیج ورزشکاران و انتشارات ستارگان درخشان استان اصفهان، کنگره سرداران و ۲۳۰۰ شهید و کانون خدمت رضوی و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان خمینی‌شهر و همچنین موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی که در انتشار این اثر همراهی می کنند تشکر کرد و افزود: همه موفقیت ها مرهون فرهنگ ایثار وشهادت است و یکی از وظایف اصلی اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان انتقال ارزش های ایثار و شهادت به نسل های جوان است که این امر به لطف خدا در شهرستان خمینی‌شهر با فعالیت های کانون بسیج ورزشکاران به خوبی رغم خورده است.
وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی گفت: یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انتشار زندگینامه های شهدای ورزشکار در فضای مجازی می باشد که در حال فراهم آوردن بستری مناسب جهت این امر مهم هستیم.
لازم به ذکر است این اثر ماندگار به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تقدیم شده است.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.