تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
کد خبر : 29926

رضایت مردمی از عملکردشرکت توزیع برق اصفهان

رضایت مردمی از عملکردشرکت توزیع برق اصفهان

شرکت توزیع برق اصفهان میزبان دو نفر از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور مدیر عامل و دیگر مدیران شرکت در مرکز پایش و مدیریت بار و دیسپاچینگ شرکت بود به گزارش دنیای اسرار:حدر این نشست عباس مقدایی و حسین میرزایی از نمایندگان مجلس یازدهم کم و کیف عملکرد شرکت توزیع برق اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

شرکت توزیع برق اصفهان میزبان دو نفر از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور مدیر عامل و دیگر مدیران شرکت در مرکز پایش و مدیریت بار و دیسپاچینگ شرکت بود
به گزارش دنیای اسرار:حدر این نشست عباس مقدایی و حسین میرزایی از نمایندگان مجلس یازدهم کم و کیف عملکرد شرکت توزیع برق اصفهان را مورد بررسی قرار دادند . .
شاه بیت صحبت های عباس مقتدایی نماینده مجلس اصفهان رضایت مردمی از عملکرد توزیع برق اصفهان در این روزهای گرم تابستان بوده است .
وی گفت : تماس های تلفنی متعددی از اقشارو گروه های مختلف جامعه بابت تشکر از مجموعه دست اندرکاران توزیع برق داشته ام که امسال وضعیت برق بهتری را برای ما ایجاد کرده اند.
وی تصریح کرد : شرکت توزیع برق اصفهان یکی از مجموعه هایی است که در کشور جایگاه ویژه و قابل توجهی دارد. امروز فرصت مناسبی شد تا توضیحاتی را از مسئولین و مدیران و همه دست‌اندرکارانی که اینجا حضور دارند بشنویم.
وی خاطر نشان کرد : نمودارهایی که ما امروز دیدیم نشان میدهد که وضعیت مدیریت و برنامه ریزی در این بخش قابل توجه است. مخصوصا وقتی در مقام مقایسه با سال گذشته موضوع بررسی شود
نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی ابراز داشت : اگر قطعی برق در سال گذشته با امسال را مقایسه کنیم، متوجه درایت و مدیریت صنعت برق خواهیم شد .آمارها و نمودارها نشان می دهد که حد بسیار قابل توجهی از مدیریت سبب شده که موانع و مشکلات امسال نسبت به سال قبل کاهش پیدا کند و شاهد قطعی برق در بخش خانگی نباشیم.
مقتدایی اظهار داشت :میزان مصرفی که امسال داریم نسبت به سال گذشته کاهش پیدا نکرده است اما برنامه‌ریزی و مدیریت دقیقتر و قویتر صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه گزارش ها اطلاعات موثقی را در اختیار ما می گذارد گفت : ما در تولید برق همچنان موانع و مشکلاتی را داریم و بخشی از این مشکلات را در مجموعه قانون گذاری و مباحث مربوط به برنامه هفتم توسعه باید به طور جدی تری پیگیری کنیم که در حال حاضر مقرر شده نتایج جلسات کارشناسی که برگزار شده را منتقل کنیم و در حوزه قانون گذاری هم انشالله پیگیری های لازم را به انجام رسانیم .
وی وجود نیروهای انسانی خلاق و دلسوز را در شرکت توزیع برق اصفهان یک موهبت عنوان کرد و افزود: بازدید امروز از این مجموعه نشان داد که ظرفیت نیروی انسانی قابل توجهی در حال حاضر وجود دارد که اگر به آنها بهایی بیشتری داده شود ، آنها می توانند مدیریت قوی تری را ارایه دهند و به تولید، پیشرفت و توسعه کشور و بهبود مصرف کمک کنند.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد : به نظر می رسد در حال حاضر وضعیت شرکت توزیع برق اصفهان واقعا به گونه ای است که بتواند در پیشرفت و توسعه کشور نقش آفرینی کند و از این جهت از همه عوامل و دست اندرکاران تشکر می کنم.
وی در پاسخ به این سوال که مجلس چه اقداماتی در حوزه انرژی انجام می دهد تا این صنعت با مشکلات اقتصادی کمتر دست به گریبان شود گفت : ما یک ناترازی در تولید و توزیع برق در کشور داریم که گزارش آن امروز بررسی شد. این وضعیت را باید هم در بودجه سالیانه و هم در برنامه هفتم توسعه بررسی و برنامه ریزی کرد از این جهت پیگیری هایی صورت گرفته‌است و امید داریم که به نتایج خوب و مثمر ثمری برسد.
ما در سال گذشته برای تولید برق تجدیدپذیر یارانه هایی در نظر گرفتیم که جنبه تشویقی داشته و می تواند در سالهای آینده هم تداوم داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد : مجلس در مجموع در ابعاد نظارتی و قانون گذاری، کارهای خوبی را برنامه ریزی کرده است. حتی کمسیون مربوطه به طور تخصصی در این زمینه پیشرفت های داشته است.

عباس مقتدایی در خصوص چالش های رمز ارزها گفت :این موضوعی کاملا تخصصی است که ابعاد مختلفی دارد. بخشی از آن مربوط به توزیع و مصرف برق می شود و بخش دیگر آن به مباحث اقتصادی مربوط می شود. چند جلسه در مجلس برگزار شده که بانک مرکزی و وزارت اقتصاد به طور مشخص با کمیسیون اقتصادی مجلس در آن حضور داشتند و در آن تصمیم گیری های کلان کشوری صورت گرفته است.‌منتهی چون موضوع یک موضوع چند بعدی و فنی است، در سطح ملی باید تدبیر کنند.
وی افزود : به طور کلی مجلس نسبت به این موضوع هم حساسیت لازم را داشته و هم واکنش نشان داده و در حال حاضر هم یک انضباط بیشتری در مقام مقایسه با سال های گذشته ایجاد شده است. اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم ومجلس کمک می کند تا یک انسجام فکری و تولید یک ادبیات مشترک بین بخش های مختلف در کشور شکل بگیرد وامیدواریم که همه این موارد به نتیجه مطلوب برسند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.