به گزارش دنیای اسرار: روابط عمومی آبفای استان اصفهان در دومین جشنواره ایده‌های خلّاق روابط عمومی جایزه ملی روابط عمومی خلاق را به خود اختصاص داد.
این جشنواره با محوریت خلاقیت در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های عملیاتی روابط‌عمومی و خلاقیت در تولید محتوای رسانه‌ای برگزار شد .
دومین جشنواره ایده های خلاق روابط عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای خلاقیت و طراحی ایده‌های ناب روابط‌عمومی ، فرهنگ‌سازی ، تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه خلاقیت های روابط عمومی و ارتباطات، تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در توسعه آموزشی در فرآیند خلاقیت و نوآوری،کمک به تولید، تأمین و ارایه محتواهای فاخر و با کیفیت، به اشتراک‌گذاری و انتقال ایده‌ها و تجربه‌های ناب و متمایز، کسب دانش و راهکارهای عملی برای به حداکثر رساندن فعالیت های ارتباطی و روابط عمومی‌ در دستور کار قرار گرفت.
مراسم تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره ایده های خلاق روابط عمومی با گرامیداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران پروفسور حمید نطقی پور و با حضور اساتید،پیشکسوتان روابط عمومی ،رئیس انجمن روابط عمومی ایران و مدیران و متخصصان روابط عمومی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و با شعار جهاد تبیین، روابط عمومی و امید اجتماعی درتالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
لازم به یادآوری است: روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان نخستین واحد روابط عمومی در سطح شرکت های آب و فاضلاب کشور است که با پشتوانه ۵۵ سال سابقه خدمت درخشان مراحل تعالی و موفقیت را سپری نموده و با بکارگیری فناوری های نوین و استفاده از ایده های خلاق و نوآورانه تلاش می کند تا افق روشنی از پیشرفت و سرآمدی را رقم زند