تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
کد خبر : 29934

همزمان با چهارشنبه ای دیگر خیرین اصفهانی یک میلیارد تومان به آزادی زندانیان کمک کردند

همزمان با چهارشنبه ای دیگر خیرین اصفهانی یک میلیارد تومان به آزادی زندانیان کمک کردند

در چهارشنبه ای دیگر بنام امام رضا (ع) خیرین برگ دیگری بر تقویم کار خیر در زندان های استان به یادگار ثبت کردند. به گزارش دنیای اسرار،همزمان با برگزاری چهارشنبه ای دیگر بنام حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) خیرین اصفهانی در زندان مرکزی اصفهان گرد هم آمدند تا گره ای از مشکلات زندانیان و

Print Friendly, PDF & Email

در چهارشنبه ای دیگر بنام امام رضا (ع) خیرین برگ دیگری بر تقویم کار خیر در زندان های استان به یادگار ثبت کردند.

به گزارش دنیای اسرار،همزمان با برگزاری چهارشنبه ای دیگر بنام حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) خیرین اصفهانی در زندان مرکزی اصفهان گرد هم آمدند تا گره ای از مشکلات زندانیان و خانواده های آنان باز کنند.

در این چهارشنبه که مراسم ویژه ای مصادف با میلاد هفتمین امام معصوم و در بند حضرت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان،موسویان دادستان و جمعی از معاونین رییس کل و دادستان مرکز استان نیز حضور داشتند خیرین جوان شهرستان اصفهان با استماع سخنان برخی زندانیان و پرونده های آنان زمینه آزادی ۲۱ زندانی را رقم زدند.

غلامحسین وطنی مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم (ع) زندان های استان در این مراسم گفت:به مدد آقا علی بن الموسی الرضا(ع)امروز با حضور بیش از یکصد خیر زمینه آزادی ۲۱ زندانی با مبلغی بالغ بر ده میلیارد ریال رقم خورد.

وی ادامه داد:در همین راستا ۳۵۰ میلیون تومان نیز جهت خرید وسایل منزل،رهن و اجاره هشت خانواده زندانی نیز توسط خیرین کمک ومساعدت شد.

وطنی در ادامه با قدردانی از حضور خیرین ومسیولین قضایی استان تصریح کرد:با کمک یکی از خیرین گمنام خیریه امام موسی کاظم(ع)نیز تعداد ۸سرویس پلاسکو به ارزش سه میلیون و پانصد هزار تومان به ۸خانواده زندانی اختصاص یافت

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.