تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
کد خبر : 29957

هیئت مدیره جدید جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی انتخاب شدند

هیئت مدیره جدید جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی انتخاب شدند

مجمع عمومی عادی جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتیس به منظور برگزاری انتخابات هیئت مدیره این تشکل مردم نهاد برگزار شد . به گزارش  دنیای اسرار: در این جلسه که با حضور هیئت مدیره سابق ، خیرین و جمعی از بیماران و خانواده آنها و نماینده استانداری اصفهان برگزار شد اعضای جدید

Print Friendly, PDF & Email

مجمع عمومی عادی جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتیس به منظور برگزاری انتخابات هیئت مدیره این تشکل مردم نهاد برگزار شد .
به گزارش  دنیای اسرار: در این جلسه که با حضور هیئت مدیره سابق ، خیرین و جمعی از بیماران و خانواده آنها و نماینده استانداری اصفهان برگزار شد اعضای جدید هیئت مدیره با رای اعضای مجمع انتخاب شدند .
حجت الاسلام و المسلمین محمد زارعان ، دکتر مجید قاسمی ، علیرضا صلواتی ، دکتر ایمان ادیبی ، محمد رضا کریمی ، دکتر احمد شریعتی و سید هوشنگ قادریان به عنوان عضو اصلی و سید ماجد ابطحی و احمد رضا ضیایی به عنوان عضو علی البدل به مدت دوسال عهده دار مسئولیت هیئت مدیره این تشکل خواهند بود . همچنین سید جواد حسینی و افشین خسروی به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب شدند .
پیش از این محمد مجیری ، حجت الاسلام و المسلمین محمد زارعان ، ایرج حیدری ، علیرضا صلواتی ، دکتر ایمان ادیبی ، احمد رضا ضیایی ، سمیه تباشیری به عنوان عضو اصلی و سمانه امینی هرندی مهدی ترکاشند به عنوان عضو علی البدل و همچنین محمد رحمتی و حسین خوش فطرت به عنوان بازرس اصلی و علی البدل در هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی فعالیت داشتند .
جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس و نوروپاتی اولین و تنها تشکل مردم نهاد حامی بیماران ای ال اس و نوروپاتی در کشور است که فعالیت رسمی خود را در سال ۹۷ آغاز کرد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.