تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۸
کد خبر : 30018

تمهیدات جمعیت هلال احمر اصفهان در پی هشدارهای هواشناسی/ تمام نیروها و امکانات در آماده باش کامل هستند

تمهیدات جمعیت هلال احمر اصفهان در پی هشدارهای هواشناسی/ تمام نیروها و امکانات در آماده باش کامل هستند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی در استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: محمدنوید متقی با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه پرفشار و بارشی به استان

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی در استان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: محمدنوید متقی با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه پرفشار و بارشی به استان و پیش بینی بارندگی، وزش باد نسبتا شدید و احتمال وقوع سیلاب در سطح استان، نیروهای عملیاتی و امکانات امدادی هلال احمر به صورت آماده باش کامل درآمدند.

وی افزود: از امروز پنجشنبه تا پایان مساعد شدن وضعیت جوی، امدادگران و نجاتگران استان در پایگاه های امدادونجات و شعب برای پوشش حوادث احتمالی در آمادگی کامل قرار دارند.

متقی خاطر نشان کرد: طی هفته اخیر به منظور حفظ آمادگی نیروها و امکانات توان افزایی نجاتگران و پرسنل امدادی هلال احمر استان در شهرستان ها در زمینه امدادرسانی در سیلاب در برگزار شده و تجهیزات و نیروها از آمادگی لازم برخوردار هستند.

به گفته این مقام مسئول با تشکیل ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال احمر استان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) و ارزیابی حوادث سیل و آب گرفتگی در ۹ شهرستان استان، برنامه ریزی پشتیبانی و هدایت تیم های عملیاتی جهت پاسخگویی به حوادث ذکر شده ، آماده باش وضعیت قرمز و حضور کامل کلیه مدیران شعب و تیم های امدادی در شهرستان ها در حال اقدام است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در پایان اضافه کرد: از مردم تقاضا می شود تا مساعد شدن شرایط آب و هوا از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب و حتی الامکان در مسیرهای کوهستانی تردد نکنند و همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان(EOC) با سامانه‌ تلفنی ۱۱۲ آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هم استانی های عزیز می باشد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.