تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 30026

تامین آب شرب مردم در شهرها و روستاهای استان اصفهان

تامین آب شرب مردم در شهرها و روستاهای استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:از روز پنجشنبه که وقوع سیل از جنوب شرق استان و روستای جعفرآباد در کوهپایه آغاز شده و همچنان احتمال وقوع آن در برخی از نقاط استان اصفهان وجود دارد، آبفای استان اصفهان در حال خدمات رسانی تمام وقت است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از تلاش شرکت برای تامین

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از تلاش شرکت برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان به رغم سیلابی شدن زاینده رود و ورود آب گل آلود به تصفیه خانه، خبر داد.

حسین اکبریان اعلام کرد: از روز پنجشنبه که وقوع سیل از جنوب شرق استان و روستای جعفرآباد در کوهپایه آغاز شده و همچنان احتمال وقوع آن در برخی از نقاط استان اصفهان وجود دارد، آبفای استان اصفهان در حال خدمات رسانی تمام وقت است.

وی افزود: با ورود سیلاب به رودخانه زاینده رود که کدورت آب ورودی به تصفیه خانه آب اصفهان را رقم زد، ظرفیت تصفیه آب در تصفیه خانه کاهش یافته است، بنابراین برای تامین آب شرب مردم در شهرها و روستاها تعداد تانکرهای آبرسانی سیار در سطح استان افزایش یافت.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: علاوه بر تامین ۵۰ دستگاه تانکر توسط آبفا، سپاه و بخش خصوصی، درسطح استان، مقررگردید با دستور شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ۵۰ دستگاه تانکر آبرسانی سیار از سایر نقاط کشور به اصفهان اعزام شود.

اکبریان به نصب مخازن آب ثابت در شهرها و روستاها اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با هماهنگی استانداری، در مراکز پرتردد شهرها و روستاها مکانی برای استقرار مخازن به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: مسئولان امر در آبفای استان اصفهان به رغم محدودیت ها درصدد کاهش تبعات ناشی از وقوع سیل اخیر در استان هستند و با تمام توان در راستای خدمت رسانی به مردم در سطح استان تلاش می کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.