تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 30042

مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا و بسیج ناحیه ۳ اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا و بسیج ناحیه ۳ اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش  دنیای اسرار:برگزاری نشست فرهنگی مشترک مابین مرکز آموزش علمی کاربردی شهید صیاد نزاجا و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان برگزار شد. در این جلسه که با حضور ترابی رئیس بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان، دکتر امیر حمزه عرب پور مدرس و حقوقدان و از مدرسین مرکز، مهندس رادمهر سرپرست شورای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  دنیای اسرار:برگزاری نشست فرهنگی مشترک مابین مرکز آموزش علمی کاربردی شهید صیاد نزاجا و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور ترابی رئیس بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ استان اصفهان، دکتر امیر حمزه عرب پور مدرس و حقوقدان و از مدرسین مرکز، مهندس رادمهر سرپرست شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی مرکز و‌ ‌خانم‌ آزادمهر معاون فرهنگی حوزه بسیج اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان اصفهان، سرپرست مرکز آموزش شهید صیاد نزاجا با اشاره و ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز آموزشی گفت: مرکز شهید صیاد نزاجا با وجود رشته های مختلف در حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی و همچنین رشته های بسیار منحصر به فرد در حوزه ورزش و با وجود امکاناتی که در این زمینه دارد می تواند همکاری بسیار نزدیکی با مجموعه بسیج ناحیه در برنامه ریزی و برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی داشته باشد.
گفتنی است در ادامه تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین این مرکز آموزشی و بسیج ناحیه ۳ اصفهان منعقد شد. آموزش بسیجیان در قالب دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و دوره های کوتاه مدت و همکاری فرهنگی در حوزه نشریه‌ علم نافع و کانون نشر تفکر و بیانات حضرت امام خامنه ای از مفاد این تفاهم نامه بود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.