تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 30057

«در مسیر انقلاب» شعار امسال هیئت مکتب‌الصادق(ع)

«در مسیر انقلاب» شعار امسال هیئت مکتب‌الصادق(ع)

به گزارش دنیای اسرار:مدیر برگزاری رویدادهای مکتب‌الصا‌دق با اشاره به انتخاب شعار«در مسیر انقلاب» در برنامه امسال هیئت مکتب‌الصادق(ع) گفت: علت انتخاب این شعار این بود که انقلاب از زمان پیامبران شروع شد و زمان پیامبر اسلام به اوج خود رسید و این حرکت کم کم به انقلاب اسلامی رسید. مسعود ادیبی در خصوص طراحی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر برگزاری رویدادهای مکتب‌الصا‌دق با اشاره به انتخاب شعار«در مسیر انقلاب» در برنامه امسال هیئت مکتب‌الصادق(ع) گفت: علت انتخاب این شعار این بود که انقلاب از زمان پیامبران شروع شد و زمان پیامبر اسلام به اوج خود رسید و این حرکت کم کم به انقلاب اسلامی رسید.

مسعود ادیبی در خصوص طراحی پوستر بیان کرد: طراحی پوستر را به این سمت سوق دادیم که قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) نگاهی به سمت سرانجام و انقلاب بزرگ مهدوی بود.

ادیبی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله(ع) وقتی تنها ماندند به خورشید نگاه داشتند که خورشید بحث امام زمان است افزود: نگاه ایشان و شعار أین‌الشموس‌الطالعه در آن قرار گرفته است؛ انقلاب اسلامی هم در همین ریل بوده که با امام و حضور مردم رنگ بیشتری گرفت اگرچه در مسیر انقلاب موانعی هست و آن موانع را به صورت خطوطی روی خورشید نشان داده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی، مجموعه‌های فرهنگی است که ارزشهای آنها در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی مشخص است، گفت: امروز اگر بخواهیم کفالت فعالیت‌های فرهنگی را در محله‌ها و مناطق و مراکز شهرها و شهرستان‌ها بررسی کنیم، مساجد، مجموعه‌های فرهنگی و هیئات در اولویت خواهند بود.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی با بیان اینکه هیأت یکی از مدنی‌ترین تشکل‌های بعد از انقلاب اسلامی است و تمام آورده خودش را برای خدمت به مردم ارائه داده است، اظهار کرد: باید نمادهای قدرتمند نظام جمهوری اسلامی را به مردم معرفی کرد و در این راستا ظرفیت هیأت همواره فوق‌العاده قدرتمند و پیش برنده بوده است.

وی با بیان اینکه هیئت‌ها باید مقتضیات زمان را در نظر بگیرند و با نیاز روز جوانان خود را تطبیق دهند، ابراز داشت: زمانی کشور دچار مشکلات اقتصادی می‌شود که مسئولان با رانت به مردم معرفی شوند اما امروز خیریه‌ها و هیئت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی وجود دارند که مخلصانه کار می‌کنند و حتی فرصتی برای دیده شدن ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مکتب‌الصادق از تشکل‌های واقعی اصفهان است، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات باید بتواند در مسیر سازماندهی چنین مراکزی گام بردارد و مردمی‌سازی را در اولویت قرار دهد.

سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: مجموعه بنیاد مکتب الصادق با ریشه بیش از ده ساله در جنوب غرب اصفهان در کنار مجموعه‌های بزرگ اصفهان که بار فرهنگی شهر را به دوش می‌کشند، فعالیت خود را شروع کرد.

علی صالحی در خصوص اهمیت جهاد تبیین ابرمجموعه‌های فرهنگی باید نقش خود را بیش از پیش ایفا کنند، تصریح کرد: مجموعه‌های فرهنگی و هیأت‌های مذهبی یکی از بازوهای اصلی مقابله در جنگ همه‌جانبه هستند و ضرورت دارد با همه توان به میدان تبیین وارد شوند.

وی اضافه کرد: بازوهای فرهنگی مردمی باید تقویت شود تا در عرصه تداوم انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداشته شود؛ مطرح شدن هیأت به عنوان یکی از میدان‌داران اصلی جهاد تبیین نشان از عمق استراتژیک مجموعه‌های فرهنگی و هیأت‌ها در گام دوم انقلاب دارد.

مدیر بنیاد فرهنگی مکتب‌الصادق(ع) با بیان اینکه این مجموعه جزو ۳ مجموعه برتر استان اصفهان و هیأتی در تراز انقلاب و مؤثر در حرکت‌های جریان‌ساز استان است، گفت: مکتب‌الصادق با شورای راهبردی که از نخبگان فرهنگی استان اصفهان تشکیل شده است توانسته بیش از ۱۰ سال در عرصه فرهنگی استان نقش‌آفرین باشد و دستورکار خودش را بر مبنای منویات مقام معظم رهبری قرار دهد.

محسن معصومی بیان کرد: هیأت تراز انقلاب، تمدن‌ساز است و رئیس‌جمهور نیز مأموریتی داده تا دولت مردمی بازآفرینی شود، این مردم هستند که قرار است با امام خود حرکت انقلاب را جلو ببرند، دولت همین مردم هستند و مکتب‌الصادق وسعت میدان‌داری خودش را با این تفکر تعیین کرده است.

خبرنگار: مهتاب خیری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.