تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر : 30059

روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی رتبه برتر هفدهمین جشنواره‌ روابط عمومی‌های اصفهان شد

روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی رتبه برتر هفدهمین جشنواره‌ روابط عمومی‌های اصفهان شد

روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در هفدهمین جشنواره روابط عمومی‌های این استان در بخش ارتباط با رسانه و محتواسازی رتبه برتر را کسب کرد. به گزارش دنیای اسرار، در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان، روابط‌ عمومی‌های برتر استان در بین ادارات دولتی و سازمان‌های خصوصی معرفی شدند. بر این

Print Friendly, PDF & Email

روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در هفدهمین جشنواره روابط عمومی‌های این استان در بخش ارتباط با رسانه و محتواسازی رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارش دنیای اسرار، در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان، روابط‌ عمومی‌های برتر استان در بین ادارات دولتی و سازمان‌های خصوصی معرفی شدند.
بر این اساس روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان نیز با توجه به مستندات ارائه شده در دو بخش ارتباط با رسانه و محتواسازی موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره شد.
هیئت داوران با اهدای تندیس و لوح سپاس طاهره میرزائی نیا، مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان تجلیل کردند.
گفتنی است، در این مراسم از مسعود صرامی مدیر عامل شرکت پرستیز لند و امیر سرتیپ سیاوش مهین دوست ارشد نظامی ارتش در منطقه بدلیل راه اندازی رشته روابط عمومی در مراکز آموزشی اصفهان سیتی سنتر و شهید صیاد نزاجا به عنوان حامیان رشته روابط عمومی تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.