تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 30069

تلاش ۲۴ ساعته پلیس برای پیدا کردن کودک ۶ ساله

تلاش ۲۴ ساعته پلیس برای پیدا کردن کودک ۶ ساله

به گزارش دنیای اسرار:با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت و بسیج کردن نیروهای مردمی و دستگاه های امدادی کودک ۶ ساله مبتلا به بیماری سندرم دان که مفقود شده بود کمتر از ۲۴ ساعت در خارج از شهر پیدا و به خانواده اش بازگردانده شد. سرهنگ “حمزه بهرامی”، فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت در گفت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت و بسیج کردن نیروهای مردمی و دستگاه های امدادی کودک ۶ ساله مبتلا به بیماری سندرم دان که مفقود شده بود کمتر از ۲۴ ساعت در خارج از شهر پیدا و به خانواده اش بازگردانده شد.

سرهنگ “حمزه بهرامی”، فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۲۰ و۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه ۱۰ مرداد ماه خبر گم شدن یک پسر بچه ۶ ساله مبتلا به بیماری سندرم دان به کلانتری ۱۱ این شهرستان اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران انتظامی برای پیدا کردن این پسربچه وارد عمل شدند.

وی افزود: علاوه بر نیروهای انتظامی، نیروهای مردمی نیز بسیج شدند و از ظرفیت دستگاه های امدادی همچون اورژانس و هلال احمر و دیگر دستگاه نیز بهره گیری شد و یک تلاش جمعی وسیع برای یافتن این کودک در نقطه به نقطه شهرستان شکل گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت گفت: نهایتاً این کودک کمتر از ۲۴ ساعت بعد از اعلام مفقودی در خارج از شهر پیدا و به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی، مردم و دستگاه های خدماتی و امدادی شهرستان که در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند، گفت: کودکان خردسال به ویژه کودکان مبتلا به سندرم دان نیازمند مراقبت های ویژه از سوی والدین خود هستند و بنابر این به همه پدران و مادران توصیه می کنیم هنگام رفتن به بیرون و انجام خرید حتی برای یک لحظه از کودک خود غافل نشوند

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.