تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 30137

دانشگاه اصفهان؛ میزبان نخستین همایش بین‌المللی در حوزه تحول دیجیتال

دانشگاه اصفهان؛ میزبان نخستین همایش بین‌المللی در حوزه تحول دیجیتال

به گزارش دنیای اسرار :نخستین همایش بین‌المللی توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتال به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. دبیر اجرایی «اولین کنفرانس بین‌المللی توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتال» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: گروه مدیریت دانشگاه اصفهان ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه میزبان برگزاری «اولین کنفرانس بین‌المللی توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتال»

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :نخستین همایش بین‌المللی توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتال به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی «اولین کنفرانس بین‌المللی توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتال» در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: گروه مدیریت دانشگاه اصفهان ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه میزبان برگزاری «اولین کنفرانس بین‌المللی توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتال» است؛ این همایش با حمایت اساتید برتر از دانشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی و صنایع بزرگ ایران برگزار می‌شود.

سعید فتحی افزود: اولین کنفرانس بین‌المللی توسعه کسب‌وکار و تحول دیجیتال با حضور سخنرانان ویژه از کشورهای کانادا، آمریکا و آلمان به معرفی و اشتراک گذاری آخرین دستاوردها و افکار دانشگاهیان و متخصصان این حوزه می‌پردازد.

وی با اشاره به برنامه آموزشی تحول دیجیتال در مجتمع فولاد با همکاری دانشگاه اصفهان، خاطرنشان کرد: تحول دیجیتال به‌عنوان موضوع ویژه این همایش انتخاب شده است.

دانشیار گروه مدیریت دانشگاه اصفهان با بیان اینکه تحول دیجیتال، دنیای امروزی و تقریباً تمام حوزه‌های کسب‌وکار از جمله شیوه عمل و نحوه ارائه ارزش به مشتریان را تغییر می‌دهد، یادآور شد: برای کسب‌وکارها و بنگاه‌های صنعتی، کسب دانش در مورد فناوری‌هایی که محرک اصلی این تغییرات است و مهم‌تر از آن، کسب تجربه و دانش در مورد نحوه مدیریت و اجرای استراتژی‌های تحول دیجیتال بسیار حیاتی است، چراکه برای سازگاری و بقا در عصر دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم غیر قابل اجتناب است.

فتحی خاطرنشان کرد: این کنفرانس دو روزه شامل ارائه پنج مقاله برتر، سخنرانی‌های ویژه و سخنرانی صاحبان صنایع در حوزه تحول دیجیتال خواهد بود. بسته به تعداد مقالات دریافتی، تعدادی از مقالات نیز در قالب پوستر ارائه خواهد شد که علاقه‌مندان تا آخر مردادماه فرصت دارند، مقالات خود را ارسال کنند. در طول برگزاری کنفرانس، کارگاه‌هایی متناسب با این حوزه برگزار می‌شود.

وی محورهای این همایش را شامل حاکمیت و رهبری دیجیتال، توسعه منابع انسانی و تجربه کارکنان در تحول دیجیتال، مدل‌های کسب و کار در عصر دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و تجربه مشتری دیجیتال، بانکداری دیجیتال، تکنولوژی مالی و تحول دیجیتال در خدمات مالی، داده‌های بزرگ و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده در عصر دیجیتال، مدیریت گردشگری دیجیتال، مدیریت زنجیره تامین پایدار در عصر دیجیتال، نوآوری دیجیتال و اکوسیستم کارآفرینی و سیاست‌گذاری، قانونگذاری و مدیریت نوآوری در کسب وکارهای دیجیتال اعلام کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.