احداث خط دو قطار شهری با سه شیفت کاری و با سرعت انجام شود
پایگاه خبری دنیای اسرار شهردار اصفهان: احداث خط دو قطار شهری با سه شیفت کاری و با سرعت انجام شود شهردار اصفهان تاکید کرد: باید سازمان قطارشهری اصفهان تمرکز خود را روی فعالیت خط دو به صورت جدیتر معطوف کند تا با فعالیت سهشیفته، احداث خط دو سرعت بیشتری می گیرد. به گزارش
شهردار اصفهان:
احداث خط دو قطار شهری با سه شیفت کاری و با سرعت انجام شود
شهردار اصفهان تاکید کرد: باید سازمان قطارشهری اصفهان تمرکز خود را روی فعالیت خط دو به صورت جدیتر معطوف کند تا با فعالیت سهشیفته، احداث خط دو سرعت بیشتری می گیرد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در جلسه هیئتمدیره سازمان قطارشهری اصفهان گفت: در آینده نزدیک با حضور یکی از مقامات کشوری، آیین بهره برداری رسمی فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان با پنج و نیم کیلومتر مسیر و شش ایستگاه جدید برگزار می شود.
وی افزود: علاوه بر تکمیل خط شرقی مترو، سرفاصله مرحله دوم فاز سه خط یک در مسیر آزادی تا صفه به ۱۵ دقیقه میرسد و مدت زمان مسافرگیری در کل خط تا ساعت ۲۱ افزایش خواهد یافت.
مجتمعهای ایستگاهی خط دو با نگاه جدید احداث شود
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان در ادامه این جلسه افزود: مجتمعهای ایستگاهی خط دوم متروی اصفهان با نگاه جدید باید احداث شود و تعیین تکلیف این موضوع به سرعت عملیاتی گردد.
نصیر ملت تاکید کرد: بدون شک ارزش افزوده مجتمعهای ایستگاهی به میزان قابل توجهی بر فعالیت خط دوم قطارشهری اثرخواهد گذاشت.
استفاده از مترو در مسیر آزادی تا صفه تا ساعت ۲۱
مشاور عالی شهردار اصفهان در ادامه این جلسه اظهارداشت: با توجه به اینکه در حال حاضر اقدامات نهایی برای برقراری، راهاندازی و فعالیتهای دیگر تونل شرقی در مسیر قدس تا آزادی در حال انجام است، خط کامل خواهد شد و قطارهای مترو میتوانند بدون هیچ گونه مشکلی از این قطار استفاده کنند.
جواد شعرباف افزود: قرار است که ساعت بهرهبرداری در مسیر آزادی تا صفه که پیش از این تا ساعت ۱۵ بود، به بهرهبرداری تا ساعت ۲۱ برسد و استفاده مردم از این حمل و نقل پاک، به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
پارکسوارهایی در مجاورت ایستگاههای مبدأ و مقصد، تعبیه می شود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه این جلسه بیان کرد: به محض اینکه خط یک متروی اصفهان به صورت کامل در اختیار مردم قرار گیرد، فعالیتهای لازم در خصوص یکپارچهسازی سیستم حمل نقل شهر اصفهان صورت میگیرد.
علیرضا صلواتی اتصال خطوط مترو و اتوبوسرانی در شهر را مهم خواند و افزود: قرار است پارکسوارها(پارکینگ تشویقی ) در مجاورت ایستگاههای مبدأ و مقصد، تعبیه شود و برنامهریزی بهگونهای صورت گیرد که مردم بتوانند به منظور حمل و نقل درونشهری خود از ظرفیتهای مختلف به خوبی بهره لازم را ببرند.
بودجههای اندک در این زمینه پاسخگو نخواهد بود
مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان در این جلسه با بیان این که ساخت پروژههای بزرگی چون مترو، نیازمند تأمین مالی قابل توجه و گسترده است و باید بودجههای خوبی در این زمینه اختصاص پیدا کند، تصریح کرد: پروژه خط دوم قطارشهری اصفهان از نظر مالی نیازمند اختصاص بودجه مناسب است و بودجههای اندک در این زمینه پاسخگو نخواهد بود بنابراین باید در این خصوص حرکتهای جدی صورت گیرد.
موضوعات مالی از دغدغههای مهم خط دوم مترو به شمار میرود
مجری خط دوم قطارشهری اصفهان در ادامه جلسه هیئتمدیره سازمان قطارشهری اصفهان اذعان داشت: اقدامات مختلف برای مطالعات، انتخاب مشاورین، پیمانکاران، مناقصات و ساخت خطوط متروی در حال انجام است و تلاش میکنیم که با جدیت در این زمینه اقدامات مختلف را عملیاتی کنیم.
محسن واعظی فر ادامه داد: در حال حاضر موضوعات مالی از دغدغههای مهم خط دوم متروی اصفهان به شمار میرود و تلاش میکنیم که با رفع این مسائل، اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بزنیم.
برچسب ها :شهردار اصفهان ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0