تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر : 30237

رتبه اول برق شهرستان بویین میاندشت در شاخص های عملکردی استان اصفهان

رتبه اول برق شهرستان بویین میاندشت در شاخص های عملکردی استان اصفهان

مدیر امور برق شهرستان بویین میاندشت خبر داد؛رتبه اول برق شهرستان بویین میاندشت در شاخص های عملکردی استان اصفهان مدیر امور برق شهرستان بویین میاندشت گفت: با تلاش و همت همکاران این امور ازبین شهرستانهای ۲۳ گانه استان رتبه اول در شاخص های عملکردی را به خود اختصاص داد. به گزارش دنیای اسرار، مجتبی یادگاری

Print Friendly, PDF & Email

مدیر امور برق شهرستان بویین میاندشت خبر داد؛رتبه اول برق شهرستان بویین میاندشت در شاخص های عملکردی استان اصفهان

مدیر امور برق شهرستان بویین میاندشت گفت: با تلاش و همت همکاران این امور ازبین شهرستانهای ۲۳ گانه استان رتبه اول در شاخص های عملکردی را به خود اختصاص داد.

به گزارش دنیای اسرار، مجتبی یادگاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره بر اینکه جهت گذر از پیک تابستان سال جاری روزهای سختی سپری نمودیم، تصریح کرد:  با کمک دولت مردمی جدید اتفاقات و برنامه ریزی های مدون و خوبی  صورت گرفت و مدیریت بار در بخش صنعت و کشاورزی اعمال شد .

وی در ادامه گفت: با توجه به تلاش و پیگیری مدیر عامل و مدیران منطقه  مدیریت بار به صور ت مطلوب انجام گرفت .و شاهد هیچ گونه  خاموشی بی برنامه مواجهه نبودیم .

مدیر امور برق بویین میاندشت در راستای این نشست خاطر نشان کرد: با اشاره بر اینکه  شهرستان در نصب نیروگاه خورشیدی پیشتاز بوده و ضمن اینکه شهرستان از آب و هوای خوبی برخوردار می‌باشد ، از شهروندان معزز دعوت نمود جهت عقد قرارداد  به امور برق مراجعه فرمایند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.