تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
کد خبر : 30294

گازرسانی به ۸۰ واحد کشاورزی در استان اصفهان

گازرسانی به ۸۰ واحد کشاورزی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد: گازرسانی به ۸۰ واحد کشاورزی در استان اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به ۸۰ واحد کشاورزی در استان اصفهان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

گازرسانی به ۸۰ واحد کشاورزی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به ۸۰ واحد کشاورزی در استان اصفهان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری ۸۰ واحد کشاورزی و دامداری گازدار و به تعداد مشترکین گاز استان اضافه گردید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از۷هزار و ۵۲۷ واحد کشاورزی در سطح استان، مشترک گاز طبیعی هستند،گفت: از این میزان ۲هزار و ۶۷۴ واحد مربوط به گلخانه های استان می شود و بالغ بر ۸۰ واحد کشاورزی نیز در سه ماهه نخست سال جاری به تعداد مشترکین اضافه شده است.

این مقام مسئول، گازرسانی به بخش کشاورزی را به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار این شرکت نام برد و اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد واحدهای تولید محصولات کشاورزی به ویژه کشت گلخانه ای طی سال های اخیر در استان اصفهان، گازرسانی به بخش کشاورزی نیز در این سال ها همزمان با توسعه شبکه های گازرسانی شتاب خوبی داشته است.

عسکری، در ادامه از صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی، کاهش چشمگیر هزینه‌ ی سوخت مصرفی و حذف هزینه‌های جانبی به‌ ویژه حمل ‌و نقل سوخت مایع، سودآوری و رونق فعالیت‌های کشاورزی با توجه به ارزان بودن گاز طبیعی نسبت به سایر سوخت ها و همچنین افزایش کیفیت محصولات تولیدی با توجه به پاک بودن گاز را از جمله فواید گازرسانی برای کشاورزان و صاحبان مراکز تولیدی دانست و تصریح نمود: هرگونه اقدام برای کاهش سوخت‌های آلاینده به معنای ایجاد محیط‌زیست سالم‌تر خواهد بود و با توجه به صنعتی بودن استان اصفهان، تزریق گاز طبیعی به این بخش می تواند در حفظ و صیانت از محیط زیست تاثیر به سزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: یکی از موارد قابل تامل در گازرسانی به گلخانه ها پراکندگی و قرار گرفتن آنها در نقاط مختلف استان است لذا علی رغم مشکلات موجود گازرسانی به این بخش با رفع تمامی موانع ادامه داشته و باید به نقش پررنگ گاز طبیعی در توسعه و ایجاد اشتغال در این مناطق اشاره کرد.

عسکری، با بیان اینکه با فعال نمودن هر واحد تولیدی علاوه بر تشویق سرمایه گذاری، اشتغال زایی خوبی در استان انجام می گیرد، تصریح کرد: شرکت گاز بر اساس دستورالعمل های ابلاغی بر ضرورت جایگزینی سوخت های مایع با گاز طبیعی تاکید داشته و توانسته در این خصوص پروژه های ارزشمندی را در راستای حمایت از تولید و اشتغال انجام و نقش مهمی را در ارتقای تامین انرژی گاز استان ایفا نماید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.