تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 30316

سرقت ۱۰۰ میلیاردی در مرخصی از زندان

سرقت ۱۰۰ میلیاردی در مرخصی از زندان

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که ۱۰۰ میلیارد ریال سکه و طلا از منازل طلافروش های شهرستان نجف آباد سرقت کرده بود، خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نجف آباد

Print Friendly, PDF & Email

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقی که ۱۰۰ میلیارد ریال سکه و طلا از منازل طلافروش های شهرستان نجف آباد سرقت کرده بود، خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سردار” محمدرضا میرحیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نجف آباد و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع با حساسیت خاصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات صورت گرفته حاکی از این بود که سارق سوژه های سرقت خود را از بین طلافروش ها انتخاب کرده و پس از تعقیب و شناسایی منازل آنها در فرصتی مناسب که خانه آنها خالی از سکنه بوده به صورت حرفه ای وارد منازل شده و طلاجات موجود را به سرقت می برد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه های وقوع جرم و جمع آوری آثار و ادله های لازم سرانجام با تیزهوشی تمام رد پای یکی از سارقان سابقه دار که اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان بود را در این سرقت ها به دست آوردند.
این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: کارآگاهان در جستجوی هوشمندانه برای دستگیری متهم بودند که دریافتند وی به جرم سرقت های متعدد منازل در زندان اصفهان به سر می برد و سرقت های رخ داده را در زمان های مرخصی خود انجام می داده است.
سردار میرحیدری ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم از زندان تحویل و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد منتقل شد که در نهایت هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به سرقت بیش از ۱۰۰ قطعه سکه طلا و یک کیلو طلاجات با نگین های برلیان از منازل ۴طلافروش شهرستان نجف آباد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که اموال مسروقه را به ۲ مالخر فروخته و از محل فروش آنها اقدام به خرید دو باب منزل مسکونی و یک دستگاه خودروی شاسی بلند کرده است که با راهنمایی وی تمامی این اموال شناسایی و توقیف شده و مالخران نیز دستگیر و پس از اینکه به جرم خود اعتراف کردند، همگی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.#

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.