به گزارش دنیای اسرار: رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار اصفهان در واکنش به اظهارات استاندار چهارمحال و بختیاری نکاتی بیان کرد.

مجید نادرالاصلی اظهار کرد: روز گذشته در خبرها به نقل از استاندار محترم چهارمحال و بختیاری در رسانه‌ها در خصوص لزوم اعمال مدیریت ملی بر سد زاینده رود مطلبی مطرح شد، درخواست کردند که مدیریت سد زاینده رود باید ملی باشد، چون در بالادست سیل آمد و آب شرب گل آلود شد، پس در پایین‌دست باید نسبت به مدیریت سد تصمیم گیری انقلابی شود و خوشبختانه مدیریت ناقص الخلقه و عقب افتاده حاکم بر مهمترین دستگاه حاکمیتی تصمیم گیر در این خصوص به سرعت برای اینکه خدای ناخواسته انقلاب دچار چالش شود تصمیمی انقلابی گرفت.

وی خطاب به استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دوست بزرگوار و دیرینه، یادگار دوران دفاع مقدس، فرزند بزرگوار شهید، سردار سرافراز سپاه اسلام،  فرمانده دوران سخت مدیریت بسیج و سپاه در اصفهان، امروز با کمال شجاعت می‌خواهم به نیابت از مردم ضعیف و نابرخوردار اصفهان،  همه‌ استان اصفهان را تقدیم به چهار محالی‌های عزیزی بکنم و خود را در قلمرو مدیریتی آن مردم شریف و فهیم و انقلابی و ایثارگر و فقیه و سیاستمدار و اقتصاددان و … بدانیم و محسوب کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برای اینکه از تشنگی و گرسنگی و فقر حاشیه‌دارانش نمیریم تمام مدیریت آن را یک‌جا تقدیم کنیم و خود را از ذلت زیاده خواه قلمداد نمودن‌مان نجات دهیم.

وی ادامه داد: طبیعی است شما هستید  که بیش از ۲۶ هزار شهید برای ماندگاری جمهوری اسلامی و ۵۵ هزار جانباز و آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب کردید. شما بودید که در همه‌ عرصه‌های خدمت در تمام اقصی نقاط کشور جانفشانی و ایثار کردید.

نادرالاصلی تصریح کرد: شما تاریخ چند هزار ساله دارید و فقه، ادبیات و هنر و علم و سیاست و اقتصاد و از همه مهمتر تمام افتخارات کشور و کشورداری را یکجا در خود جمع کرده‌اید و امروز سرافرازانه به دنبال تتمه آن می گردید. البته که حق با شماست و روزی روزگاری در دهه‌ هشتاد شما را محروم و ذی‌حق عنوان و به ناچار  برای اینکه حق به حق دار برسد همه‌ مایملک این آدم‌های بیچاره اصفهانی را در کاسه شما ریختند و امروز تتمه آن مطالبه می شود. نوش جان!

وی گفت: این هدیه پیشکش شما و هم استانی‌هایتان، اما لطفا دیگر از یاد ببرید که روزی روزگاری برای اولیات زندگی و معاش و اداره امور خود مجبور بودید به دامان یک شهر

کوچکی مانند اصفهان صغیر پناه ببرید و امروز بسیاری از مدیریت‌های این کوچک شهر را هم تصاحب کردید ولی ظاهرا کفایت نمی‌کند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از مرزهای جغرافیایی و حدود و ثغور و حریم و تقسیماتی کشور که چند مرتبه توسط اصفهانی‌ها در دهه‌های پس از انقلاب به آن هجوم برده شد حرفی نزنید، از ظرفیت‌های فکری، اقتصادی،  فرهنگی، سیاسی و … مطلبی نگویید و نگویید که کشور برای ماندگاری خود وام‌دار شماست.

وی خاطرنشان کرد: برادر عزیز به شما ارادت خاص داشتم و البته می‌دانم این کلام شما از ناچاری پُستی است که بر آن تکیه زده‌اید و از مردم‌تان و تبعات احتمالی آن سخت در هراسید اما ای یادگار جنگ، دلاور و فرمانده گردان و تیپ قهرمان قمر بنی هاشم علیه السلام، شما چرا ؟؟!! حق کجا قرار دارد و ما چرا تا این حد با آن فاصله گرفتیم؟ به نظر من شما کمتر از این خادم کوچک، اصفهان را و ظرفیت‌ها و موقعیت فوق استراتژیک آن را نمی‌شناسید.

نادرالاصلی گفت: در عوض اینکه شما در جهت حل مشکلات فی‌مابین و رفع تنش‌ها و خدای ناخواسته امور دشمن شاد کن و اختلاف انگیز تلاش کنید،  متأسفانه مطلب‌تان کاملا در حد یک شهروند بی مسئولیت بود.  لطفا اگر صلاح می‌دانید اصلاح بفرمایید وگرنه ناچاریم از حقوق‌مان دفاع کنیم.  الم یعلم بان الله یری.