تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
کد خبر : 30386

بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک

بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک

به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛ بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک به گزارش دنیای اسرار:مدیر آبفای خور و بیابانک از بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهر فرخی و روستای مهرجان این شهرستان به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛
بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهرستان خور و بیابانک

به گزارش دنیای اسرار:مدیر آبفای خور و بیابانک از بهره برداری از ۲ مخزن آب به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب در شهر فرخی و روستای مهرجان این شهرستان به ظرفیت ۱۴۰۰ متر مکعب خبر داد.
محمدجواد فیروزی با بیان این‌که این ۲ مخزن با هدف آبرسانی پایدار به مردمان این شهر و روستا احداث شده است، خاطرنشان کرد: همچنین یک حلقه چاه آب نیز به منظور آبرسانی به مردم شهر جندق با ظرفیت ۵ لیتر بر ثانیه در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
وی با بیان این که کلنگ زنی فاز دوم شبکه آب شیرین کن شهرستان جندق سایر برنامه های آبفای خور و بیابانک در سال جاری است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در ۳ شهر خور، جندق و فرخی و روستاهای چاهملک، عروسان، بیاضه،جعفرآباد،ابراهیم آباد،نصرآباد،گرمه و مهرجان این شهرستان در قطرهای ۹۰,۱۱۰، ۷۵و ۶۳ میلی متر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.
مدیر آبفای شهرستان خور و بیابانک افزود: همچنین با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب در روستای چاهملک، ۱۲۴۰ متر از این شبکه به همراه انشعابات در مسیر آن، در ۴ ماهه نخست سال جاری اصلاح شد.
فیروزی با بیان این که شهرستان خور و بیابانک دارای ۳ شهر و ۱۶ روستا است، اظهار داشت: ۱۴۳۹۸ نفر در شهرها و ۴۹۳۵ نفر در روستاهای این شهرستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.