تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر : 30443

حضور پررنگ بخش خصوصی در پروژه‌های راهسازی استان اصفهان

حضور پررنگ بخش خصوصی در پروژه‌های راهسازی استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛ حضور پررنگ بخش خصوصی در پروژه‌های راهسازی استان اصفهان به گزارش دنیای اسرار:معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استفاده حداکثری از بخش خصوصی در پروژه‌های راهسازی استان اصفهان تاثیر مثبتی در اشتغال‌زایی داشته است. بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و

Print Friendly, PDF & Email

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛
حضور پررنگ بخش خصوصی در پروژه‌های راهسازی استان اصفهان
به گزارش دنیای اسرار:معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استفاده حداکثری از بخش خصوصی در پروژه‌های راهسازی استان اصفهان تاثیر مثبتی در اشتغال‌زایی داشته است.
بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار داشت: با تمهیدات بعمل آمده، از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های راه و شهرسازی بشدت استفاده شده است و در زمان حاضر حدود ۱۷ مهندس مشاور در مبحث طراحی‌ها و نظارت‌ها وارد شدند که تأثیر زیادی در زمینه اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت برخی از پروژه‌های شاخص اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: پروژه محور تیران- چادگان یکی از پروژه‌های حائز اهمیت استان است که ۱۳ کیلومتر از این محور در حوزه شهرستان تیران و کرون بوده و پس از گردنه در حوزه شهرستان چادگان قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: قرار بود پنج کیلومتر حوزه چادگان تا پایان سال گذشته به بهره‌برداری برسد که به دلیل مشکلات اعتباری ناتمام ماند و اکنون با ابلاغ اعتبار فعال شده و آسفالت مسیر مانده که امید است امسال این محور تا بالای گردنه چادگان به بهره‌برداری برسد.

وی ابراز داشت: این محور در حوزه شهرستان تیران و کرون نیز هشت کیلومتر تا روستای گلاب ادامه دارد و تکمیل این پروژه حدود ۱۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به دلیل ترافیک بالا جزو پروژه‌های اولویت دار ما است.

شاهسوندی به ساخت محور تیران- سامان به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص ملی و دارای ردیف اعتباری اشاره کرد و گفت: این محور یکی از پروژه‌های مهم غرب استان است که تاکنون ۲۵ درصد آن اجرایی شده و ۱۳.۵ کیلومتر آن در حوزه استان اصفهان باقی‌مانده است که در صورت تأمین اعتبار این محور سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.

وی اتمام باند دوم محور دامنه-خوانسار- گلپایگان- خمین به طول ۱۱۰ کیلومتر در استان اصفهان را از دیگر پروژه‌های شاخص برشمرد و خاطرنشان کرد: بخشی از این محور از سه راهی دامنه تا خوانسار به بهره برداری رسیده و ۱۹ کیلومتر دیگر باقی مانده است، این پروژه فعال است و ردیف ملی دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه پروژه ملی محور نائین- انارک- خور- طبس در شرق اصفهان ۲۵۳ کیلومتر طول دارد که ۱۴۲ کیلومتر آن چهار خطه اجرا شده است، افزود: ۳۰ کیلومتر این پروژه در محور چوپانان در دست اجرا است و مطالعات مابقی مسیر انجام شده که در سنوات آتی به خوروبیابانک متصل می‌شود.

وی با اشاره به همجواری این استان با ۹ استان کشور، خاطرنشان کرد: استان اصفهان قلب تپنده راه‌های کشور و کریدور شمال-جنوب و شرق به غرب کشور است که حفظ آنها توجه ویژه می‌طلبد.

شاهسوندی بیان داشت: پروژه محور کاشان- برزک با دو پیمانکار فعال است و سعی می‌کنیم تا پایان ۱۴۰۲ تا ورودی برزک به صورت چهار خطه بهره‌برداری شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.