تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 30451

دستگاه‌های خودکار فروش بلیت تک سفره در اصفهان راه اندازی شد

دستگاه‌های خودکار فروش بلیت تک سفره در اصفهان راه اندازی شد

مترو منطقه اصفهان اعلام کرد، خرید بلیت تک سفره غیر نقدی مترو با دستگاه های خودکار فروش بلیت در ایستگاه های مترو فعال و راه اندازی شد. گزارش دنیای اسرار،به دلیل عدم استفاده مداوم برخی شهروندان از مترو و نیز به همراه نداشتن کارت بلیط اصفهان توسط مسافران، امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی

Print Friendly, PDF & Email

مترو منطقه اصفهان اعلام کرد، خرید بلیت تک سفره غیر نقدی مترو با دستگاه های خودکار فروش بلیت در ایستگاه های مترو فعال و راه اندازی شد.
گزارش دنیای اسرار،به دلیل عدم استفاده مداوم برخی شهروندان از مترو و نیز به همراه نداشتن کارت بلیط اصفهان توسط مسافران، امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی با دستگاه‌های (QR) خودکار فراهم شد.
پیش از این هر شهروند و یا مسافر برای خرید بلیت تک سفره و استفاده از مترو باید به باجه های مستقر و داخلی فضای مترو مراجعه می کردند؛ اما اکنون این امکان بدون نیاز به اپراتور و توسط خود شخص انجام می شود.
با امکاناتی که در نظر گرفته شده از این پس شهروندان و مسافران می‌توانند با استفاده از کارت بانکی خود، نسبت به خرید بلیت تک‌سفره QR از طریق دستگاه‌های مستقر در تمامی ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.
راهنمای خرید بلیت در تمامی مراحل شبیه کار با دستگاه های خودپرداز بوده و فرد می‌تواند به هر تعداد بلیت تک سفره قطار را به صورت کد QR خریداری و با نزدیک کردن کاغذ دریافتی به صفحه گیت مترو وارد محوطه سوار شدن مترو شود.
این روش صدور بلیت بسیار مناسب مسافران و افرادی که فاقد اصفهان کارت بوده می باشد اما باید توجه داشته باشند که این بلیت ها فقط یک ماه اعتبار و به قمیت ۲ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.
در حال حاضر از ۲۰ ایستگاه هشت ایستگاه قدس، شهیدعلیخانی،کاوه،شهید باهنر، امام حسین(ع)،سی و سه پل، آزادی و دفاع مقدس روزهای جمعه به دلیل غیر فعال بودن باجه های تهیه بلیت، دستگاه های صدور بلیت تک سفره برای استفاده مسافران فعال است.
همچنین شهروندان می توانند بلیت‌های تک سفره مترو را از طریق نرم افزار اصکیف با قابلیت دانلود از بازار یا فروشگاه play به صورت غیر حضوری تهیه نمایند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.