تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 30455

کشف کلت جنگی در اصفهان

کشف کلت جنگی در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک قبضه کلت کمری جنگی در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”حسین بساطی”در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود واقع در یکی از

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک قبضه کلت کمری جنگی در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ”حسین بساطی”در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود واقع در یکی از محلات اصفهان اقدام به نگهداری سلاح جنگی غیر مجاز می کند،بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری۱۳ این فرماندهی با انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و طی عملیات انجام شده موفق کشف یک قبضه کلت کمری جنگی از منزل متهم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز با توجه به قدرت آسیب رسانندگی این وسیله و همچنین بروز صدمات و آسیب های مختلف برابر قانونی جرم بوده و قانون گذار برای این موضوع مجازات تعیین کرده و پلیس نیز با این موضوع با جدیت برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این مسأله را از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.