تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 30494

اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر

اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد: اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر به گزارش دنیای اسرار:مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس در این منطقه خبر داد. حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: جلسه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد:
اجرای ۲۱ طرح ویژه در منطقه ۱۱ در آستانه ماه مهر
به گزارش دنیای اسرار:مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس در این منطقه خبر داد.
حسن محمدحسینی با اعلام این خبر گفت: جلسه ستاد مهر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در راستای آماده سازی منطقه برای بازگشایی مدارس با حضور روسای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، نماینده پلیس راهور، نماینده آموزش و پرورش و معاونین مربوطه برگزار شد.
او از تدوین و اجرای ۲۱ طرح در این منطقه خبر داد و افزود: اصلاح هندسی، مناسب سازی و کف سازی ایستگاه‌های اتوبوس با هزینه ای بالغ بر بیش از ۳ میلیارد ریال و رنگ آمیزی گذرگاهای عابر پیاده به مساحت ۴۰۰ متر مربع با هزینه ای بیش از یک و نیم میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ایمن سازی حاشیه مدارس با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات این منطقه دانست و گفت: شست و شو و زیباسازی حاشیه مدارس با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نیز در این ایام در حال انجام است.
او خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش کرده تا با تمام امکاناتی که در اختیار دارد با ایمن‌سازی، زیباسازی و پاکسازی معابر و ساماندهی سرویس مدارس، همزمان با آغاز فصل تعلیم و تربیت، فضای شهر را برای ورود دانش آموزان به سال تحصیلی جدید آماده کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.