تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 30512

معرفی سرپرست روابط عمومی آبفای استان اصفهان

معرفی سرپرست روابط عمومی آبفای استان اصفهان

مدیر عامل آبفای استان اصفهان: انتظار می رود روابط عمومی آبفای استان اصفهان همچنان در زمینه اطلاع رسانی ، اطلاع یابی ، افکار سنجی، تحقیق و پژوهش و نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه از طریق آموزش های نوین موفق عمل نماید. به گزارش دنیای اسرار:مراسم معارفه مجید مختاری به عنوان سرپرست روابط عمومی

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای استان اصفهان: انتظار می رود روابط عمومی آبفای استان اصفهان همچنان در زمینه اطلاع رسانی ، اطلاع یابی ، افکار سنجی، تحقیق و پژوهش و نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه از طریق آموزش های نوین موفق عمل نماید.

به گزارش دنیای اسرار:مراسم معارفه مجید مختاری به عنوان سرپرست روابط عمومی آبفای استان اصفهان، با حضور مدیر عامل و اعضای شورای معاونین سی ام شهریور ماه جاری برگزار شد.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان در این مراسم جایگاه و نقش روابط عمومی کارآمد را در توسعه هر سازمان بسیار مهم عنوان کرد و اظهارداشت: هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان بیرونی نیازمند روابط عمومی فعال، خلاق و پویا است.
حسین اکبریان با بیان اینکه دارا بودن روابط عمومی منسجم و قدرتمند گامی اساسی در تنویر افکار عمومی نسبت به چگونگی ارائه خدمات آبفا به مردم است، گفت: تبادل سریع اطلاعات، تلاش برای اطلاع رسانی دقیق و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و اطلاع رسانی از مهم ترین ارکان روابط عمومی کارآمد هستند.
وی ادامه داد: انتظار می رود روابط عمومی آبفای استان اصفهان همچنان در زمینه اطلاع رسانی ، اطلاع یابی ، افکار سنجی، تحقیق و پژوهش و نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه از طریق آموزش های نوین موفق عمل نماید.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه امروزه روابط عمومی ها از ابزارهای مهم توسعه ، محسوب می شوند اظهار داشت: نقش مهم روابط عمومی در تصمیم گیری ها، سیاست ها و خطی مشی های هر سازمان ، شرکت و نهادی غیرقابل انکار است و مدیرانی که دارای روابط عمومی قوی هستند درتصمیم گیری هایشان درست و موفق عمل می کنند.
اکبریان با بیان اینکه اهمیت برخورداری از روابط عمومی قوی و علمی در شرکت های خدمات رسان همچون شرکت های آب و فاضلاب به مراتب بیشتر است، اظهار داشت: آب از نیازهای اساسی مردم و از ارکان اصلی توسعه و آبادانی کشور است و انتظار مردم دریافت خدمات پایدار از این شرکت است این درحالیست که اصفهان علاوه بر اینکه در یک اقلیم خشک قرار گرفته و با رشد جمعیت و توسعه شهری همراه است،بر این اساس می طلبد فرهنگ صحیح مصرف آب بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.
در ادامه این مراسم مختاری به عنوان سرپرست روابط عمومی آبفای استان اصفهان گفت: روابط عمومی یکی از بخش های مهم سازمان و شرکت هاست که در صورتی که وظایف آن به درستی تعریف شود و بتواند این وظایف را بخوبی اجرا نماید، می تواند نقش به سزایی در موفقیت و پیشرفت سازمان داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های روابط عمومی مدرن و تفاوت آن با روابط عمومی سنتی گفت: امروزه استفاده از تریبون‌های خشک و یه طرفه و انتقال یک‌جانبه پیام به مخاطبان به پایان رسیده است؛ باید مخاطبان را در انتشار پیام خود مشارکت داد و از آن‌ها به عنوان بازویی قدرتمند برای روابط عمومی سازمان استفاده کرد.
مختاری به اهمیت تحقیق و پژوهش در روابط عمومی اشاره کرد و اعلام نمود: روابط عمومی باید تحقیق و پژوهش را به عنوان استراتژی در دستور کار قرار دهد و آن را با ارزش‌ترین فعالیت خود قلمداد کند. روابط عمومی‌هایی که بدون بهره‌برداری از پژوهش و تحقیقات حرکت می‌کنند و قبل از تجزیه و تحلیل مورد نیاز، حرکت خود را آغاز می‌کنند، در طول مسیر خود با چالش‌های گوناگونی رو‌به‌رو می‌شوند،در نتیجه ما باید بتوانیم از نیاز مخاطب مطلع شویم و منابع لازم را در دسترس داشته باشیم و سپس حرکت خود را آغاز کنیم.
وی در ادامه به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه پرداخت و اظهار داشت: آموزش همگانی یکی از وظایف مهم در روابط عمومی تلقی می شود و باید به روش های گوناگون و با بهره گیری از ظرفیت نخبگان این باور را در جامعه به وجود آورد که ایران و مخصوصا استان اصفهان با مشکل کمبود آب مواجه است و تنها راه دسترسی پایدار به آب شرب، مصرف بهینه آن است.
وی هزینه کردن برای ارتقا فرهنگ مصرف بهینه آب درجامعه را نوعی سرمایه گذاری و نگهداشت منابع برای آیندگان دانست.
در پایان مدیر عامل ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های مهرداد خورسندی در مدت تصدی مدیریت روابط عمومی گفت: ایشان در طول دوران خدمت، از هر چه در توان داشت برای انجام شایسته امور محوله دریغ نکرد و
امیدوارم در دوران تصدی مجید مختاری، باتوجه به سابقه مدیریتی ایشان ، شاهد ارتقاء جایگاه روابط عمومی باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.