تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 30593

اصناف و بازاریان در نا آرامی‌های اخیر صف خود را از ضد انقلاب جدا کردند

اصناف و بازاریان در نا آرامی‌های اخیر صف خود را از ضد انقلاب جدا کردند

فرمانده سپاه اصفهان: اصناف و بازاریان در نا آرامی‌های اخیر صف خود را از ضد انقلاب جدا کردند فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:اصناف و بازاریان در نا آرامی‌های ۲۳ روز اخیر صف خود را از صف ضد انقلاب جدا کردند و نشان دادند که همانند ۴۳ سال گذشته با نظام، انقلاب و

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده سپاه اصفهان:
اصناف و بازاریان در نا آرامی‌های اخیر صف خود را از ضد انقلاب جدا کردند
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:اصناف و بازاریان در نا آرامی‌های ۲۳ روز اخیر صف خود را از صف ضد انقلاب جدا کردند و نشان دادند که همانند ۴۳ سال گذشته با نظام، انقلاب و مردم همراه هستند و مشکلات کشور را در شرایط مختلف درک می‌کنند.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، سردار مجتبی فدا روز سه شنبه در جلسه روشنگری با اصناف استان اصفهان افزود: مسائل اقتصادی، کسادی بازار، مباحث مالیاتی و کرونا فشارهایی را بر اصناف وارده کرد اما تدین و اعتقاد به کشور و میهن و جمهوری اسلامی را بالاتر از مسائل شخصی می‌دانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت، شرافت و آقایی داد، گفت: در این راه جنگ، سختی، تحریم و مسائل و مشکلات متعددی مواجه شدیم اما روی پای خودمان ایستادیم و امروز سرنوشت خودمان را تعیین می کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: امروز رییس جمهور کشور توسط مردم انتخاب می شود البته احتمال سوء مدیریت وجود دارد که این نتیجه رای و انتخاب همه ماست اما در زمان طاغوت سفرای فرانسه، انگلستان برای ما تعیین تکلیف می کرد و استاندار و وزرا را انتخاب می‌کردند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته توسط مردم اداره شده است و به این امر افتخار می کنیم و هر کاری که در توان نظام بوده برای مردم انجام داده است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی، سوء مدیریت و نارسایی و برخی بی توجهی ها در کشور وجود دارد اما جمهوری اسلامی هر چه در توان داشته انجام داده است.

وی بیان کرد: در آغاز جنگ تحمیلی کشور ما نیازمند واردات سیم خاردار بود اما امروز ایران ماهواره در مدار زمین قرار می دهد و در ساخت توربین های بزرگ برقی پس از آلمان و آمریکا بعنوان سومین کشور جهان محسوب می شود و کشور ما امروز در مهندسی، نانو، فناوری ها نو، شبیه سازی و سلول های بنیادین از جایگاه ویژه ای در جهان برخوردار است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دشمنان منافع خود را در کشور ما از دست دادند و به‌دنبال برگشت منافع خود هستند، افزود: انقلاب اسلامی منافع غربی ها را از بین بُرد و به همین دلیل جبهه وسیعی را علیه ما تشکیل دادند..

وی اظهار داشت: دشمنان با توجه به موفقیت های ایران و شکست مُفتضحانه آمریکایی ها در منطقه از دو سه ماه اخیر بدنبال ایجاد نا امنی در ایران بودند و در این وقاع اخیر ۴۶۶ هزار اکانت توییتری فعال بود و نزدیک به ۱۵۰ میلیون پیام رد و بدل شد که توسط رُبات و هوش مصنوعی مردم را تحریک کردند.

سردار فدا گفت: جمهوری اسلامی با ایستادگی، مقاومت و تلاش خود همه برنامه های غربی ها را در ایجاد خاورمیانه جدید را با شکست مواجه کرده است و امروز مهاجرت معکوس از دل سرزمین های اشغالی به سمت کشورهای اروپایی شروع شده و اختلاف و چند دستگی و مسائل و معضلات مختلف و بیکاری این شرایط را برای آنها به‌وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهدای بسیاری را برای این نظام تقدیم کردند و خود را در حفظ انقلاب سهیم می دانند خاطرنشان کرد: غربی هایی که ادعای حمایت و پشتیبانی از مردم ایران را دارد در دوران کرونا ماسک هم به کشور ما ندادند و ایران را تحریم کردند و تعداد زیادی از مردم بواسطه کمبودها فوت کردند.

سردار فدا اضافه کرد: نا آرامی‌های اخیر در اصفهان خسارت کمتری به‌دنبال داشت که بخشی از آن ناشی از هوشیاری، هوشمندی و درایت مردم و عدم همراهی اصناف بود و بخشی هم با حضور موثر نیروهای نظامی و انتظامی و هماهنگی ها و پیش بینی های انجام شد در استان و بخش عمده آن هم با کمک خدا و لطف امام زمان (عج) بود.

وی تاکید کرد: مسائل امروز کشور ما داخلی و خانوادگی است و ربطی به خارجی ها و بیرونی ها ندارد و خودمان باید آنرا درون خانواده حل کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دولت سیزدهم ارتباطات خوبی را با کشورهای مختلف منطقه رقم زده، افزود: کشور ما که روزی نیازمند سیم خاردار بود امروز پهباد تولید می کند و ظرفیت های مختلف تولیدی و صادراتی بسیار زیادی در ایران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی در چند روز گذشته برای فشار بر ایران اتباع و کارکنان خود را فراخواندند، گفت: ایران با همه دشمنان جنگ نمی کند اما با دشمنی که رو در روی ما ایستاده و به طرف ما تیراندازی می کند مقابله می کند و تا صد سال آینده هم با آمریکایی ها که با ما دشمنی دارند کنار نمی آییم.

سردار فدا با بیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید برای آزادی و استقلال کشور تقدیم کردیم اظهار داشت: مردم ایران امروز هم همانند دوران جنگ تحمیلی پای عزت، کرامت، شهدا و آرمانهای خود ایستاده اند، ارمنی و مسیحی ها هم در کشور ما آرامش دارند.

وی با اشاره به اینکه کسبه حرمت و اعتباری و عزتی در جامعه دارند و اصناف محل مراجعه مردم هستند، تصریح کرد: ما با ارازل و اوباش راحت می توانیم مقابله کنیم اما با دانش آموز و دانشجو و کسبه نمی توانیم اینطور برخورد کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دانشجویان عناصر تحصیل کرده و فهمیده جامعه هستند باید آنها را توجیه کنیم و باید روشنگری کنیم و توجه ویژه ای داشته باشیم تا آرامش جامعه برقرار باشد و در نقشه دشمن بازی نکنیم و باید عمق این فتنه و زوایای آنرا که شر آن از سر کشور گذشت را برای همه اطرافیان بازگو کنیم.

به گزارش ایرنا جلسه روشنگری اصناف با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و روسای اتحادیه های و اصناف استان اصفهان در اتاق اصناف اصفهان برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.