تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 30628

شاطوری خبرداد:پیشرفت ۹۸ درصدی احداث خیابان نسیم

شاطوری خبرداد:پیشرفت ۹۸ درصدی احداث خیابان نسیم

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است. به گزارش دنیای اسرار:علی‌اصغر شاطوری؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک خیابان نسیم به طول ۶۳۰ متر، عرض ۲۵ متر و با مساحت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش دنیای اسرار:علی‌اصغر شاطوری؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک خیابان نسیم به طول ۶۳۰ متر، عرض ۲۵ متر و با مساحت ۱۶ هزار مترمربع تکمیل خواهد شد که این پروژه زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و تجهیز کانال رفع آب‌های سطحی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در خیابان نسیم، هشت هزار مترمربع مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: عملیات عمرانی این گذر با ۷۶۰۰ مترمربع آسفالت ،۱۱۵۰ مترمربع زیرسازی و ۵۵۰۰ مترمکعب خاک‌برداری اجرا شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: علائم ترافیکی در خیابان نسیم نصب شده است و تمهیدات لازم برای ایمنی تردد خودروها به خصوص وسایل حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.