تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
کد خبر : 30648

رفع نقص ۲۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اصفهان

رفع نقص ۲۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اصفهان

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان خبر داد؛ رفع نقص ۲۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اصفهان معاون اداره کل راهداری استان اصفهان از رفع نقص ۲۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اصفهان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، مهدی فقهی بیان داشت: از ۶۷ نقطه‌ی پر تصادف در استان اصفهان ۲۹ نقطه

Print Friendly, PDF & Email

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان خبر داد؛

رفع نقص ۲۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اصفهان

معاون اداره کل راهداری استان اصفهان از رفع نقص ۲۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، مهدی فقهی بیان داشت: از ۶۷ نقطه‌ی پر تصادف در استان اصفهان ۲۹ نقطه رفع نقص و ۳۸ نقطه دیگر در حال اصلاح هستند.

وی گفت: بر اساس آمار حوادث رانندگی سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ که پلیس راه استان در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار داد، ۱۱۸ نقطه‌ی دارای تصادف (حادثه خیز) در استان اصفهان شناسایی شد که این تعداد (در سال ۹۵) توسط کارگروهی شامل سه ارگان (اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه استان) به کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

مهدی فقهی افزود: کمیسیون ایمنی راه‌های کشور از ۱۱۸ نقطه دارای تصادف، ۶۷ نقطه را بر اساس شاخص‌های دستور العمل ابلاغ شده به عنوان نقاط پر تصادف در استان اصفهان تصویب و به استانداری ابلاغ کرد.

وی گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان سال ۱۴۰۰ برای این ۱۱۸ نقطه دارای تصادف اقدامات امانی با استفاده از ماشین آلات اداره کل راهداری استان شامل افزایش میدان دید قوس ها، ترانشه برداری و خاک برداری، ایجاد ناحیه عاری از مانع و تسطیح حاشیه راه‌ها انجام و برای رفع میان مدت و بلند مدت نقاط مذکور طرح‌هایی به صورت پیمانی طراحی و برنامه ریزی شده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان این که هزینه برطرف کردن هر نقطه حدود یک تا یک و نیم میلیارد تومان است، گفت: از ۶۷ نقطه مصوب پر تصادف، ۲۹ نقطه تاکنون به اتمام و به تایید پلیس راه استان رسیده و ۳۸ نقطه دیگر باقی مانده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.