تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر : 30701

آیین تقدیر از پیمانکاران برتر شرکت توزیع برق اصفهان

آیین تقدیر از پیمانکاران برتر شرکت توزیع برق اصفهان

آیین تقدیر از پیمانکاران برتر شرکت توزیع برق اصفهان با حضور سرپرست شرکت ،معاونین و مدیران در سالن جلسات پارک فن آوریهای نوین شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:مهندس مجتبی غیور مدیر امور برون سپاری گفت :یکی از مهم ترین عوامل اجرا در صنعت برق پیمانکاران پروژه است که توجه به

Print Friendly, PDF & Email

آیین تقدیر از پیمانکاران برتر شرکت توزیع برق اصفهان با حضور سرپرست شرکت ،معاونین و مدیران در سالن جلسات پارک فن آوریهای نوین شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مجتبی غیور مدیر امور برون سپاری گفت :یکی از مهم ترین عوامل اجرا در صنعت برق پیمانکاران پروژه است که توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد چرا که بدون شناخت عوامل اجرا و وظایف و تعهدات هریک، مدیریت پروژه های اجرایی برق رسانی ، بهینه سازی و …. به طور قطع با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد.
وی گفت : پس همراهی و تلاش این مجموعه با سازمانها می تواند تعالی و ارتقا سازمانی را افزایش دهد و در همین راستا هر سال پیمانکاران برتر بر اساس میانگین نمرات ارزیابی های عملکرد که در طول سال انجام شده است در ۶ حوزه انتخاب می شوند و همزمان با مراسم روز کارگر از آنها تقدیر به عمل می آمد امابا توجه به عدم برگزاری مراسم روز کارگر به علت شیوع کرونا این کار با تاخیر انجام شد

وی خاطر نشان کرد : امروز پیمانکاران در حوزه توسعه و نوسازی مهندسی ، عملیات فوریت های برق ، تعمیرات ، حوادث و سرویس و نگهداری شبکه های برق ، معاونت خدمات مشترکین ، مشاورین و خدمات فنی ، خدمات پشتیبانی عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.