تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 30714

 آمریکا با انجام جنایات متعدد در جهان نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران باشد

 آمریکا با انجام جنایات متعدد در جهان نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران باشد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:« آمریکا با انجام جنایات متعدد در جهان نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران باشد» نشست تبیینی بصیرتی با حضور و سخنرانی سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که با حضور

Print Friendly, PDF & Email

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:« آمریکا با انجام جنایات متعدد در جهان نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق بشر در ایران باشد»

نشست تبیینی بصیرتی با حضور و سخنرانی سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که با حضور جمعی از قضات، کارمندان،   روسا و دادستان‌های کلیه حوزه‌های قضایی و ارتباط برخط در دادگستری‌های سراسر استان اصفهان برگزار شد سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۱۳آبان بیان داشت: دشمنان ملت ایران با در اختیار داشتن سیستم‌ها و امکانات پیشرفته و دانشگاه‌ها و اتاق‌های فکر مجهز هنوز با پیش‌بینی‌های غلط و محاسبه‌های اشتباه در فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما این مدیریت امامین انقلاب و بصیرت مردم ایران بوده که توانسته تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از اغتشاشات ایران افزود: چگونه می‌توان باور کرد آمریکایی که خود قاتل میلیون‌ها نفر انسان بیگناه در سراسر جهان است و هرساله هزاران نفر در زندان‌های این کشور جان‌ خود را از دست می‌دهند و خود، انجام‌دهنده ی وحشیانه‌ترین اقدامات در تمام دنیاست حال مدعی دفاع از آزادی مردم ایران شده است و به همین بهانه هر روز حمایت خود از اغتشاش‌گران را اعلام می نماید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران درگذشت خانم مهسا امینی را بهانه ای برای ضربه زدن به نظام توسط دشمنان دانست و تصریح کرد: تمام شواهد از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، نظریه پزشکی قانونی، تایید پدر خانم امینی و تاییدیه حدود چهار هزار پزشک مبین این مسأله بوده که هیچ گونه ضرب و شتمی توسط ماموران صورت نگرفته اما دشمنان بدون حتی یک دلیل موجه این مسأله را دست‌آویزی برای تضعیف نظام مقدس اسلامی قرار داده اند.

ایشان در ادامه، فضای مجازی را ابزار نفوذ دشمن در جامعه عنوان و اظهار داشت: وقتی مدیریت فضای مجازی دست دشمنان این مردم باشد آن‌ها هرچیزی که نافی منافع و اهداف شوم‌شان باشد را حذف و فیلتر می کنند و در مقابل مطالب و مواردی که به نظام و مردم آسیب وارد می کند را برجسته می‌کنند و به خورد مخاطبان ناآگاه می‌دهند. اینجاست که ما خود باید ابتکار عمل را در دست بگیریم و اجازه سوءاستفاده دشمن از فضای مجازی در ایران را ندهیم.

سردار محمدرضا نقدی در پایان سخنان خود دستگاه قضایی کشور را پناه‌گاه و محل تظلم‌خواهی مردم دانست و از قضات و کارکنان خواست تا با الگو قرار دادن عدالت حضرت علی (ع) موجبات گسترش هرچه بیشتر عدل در جامعه را فراهم سازند.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.