تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 30821

اجرای احداث شیرخانه بر روی خط انتقال آب به شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت

اجرای احداث شیرخانه بر روی خط انتقال آب به شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛ اجرای احداث شیرخانه بر روی خط انتقال آب به شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: درکمتر از ۲۴ ساعت مجموعه شیرآلاتی مانند فلومتر، شیرهای یک طرفه ، فشار شکن، والو و شیرهای تخلیه هوا بر روی خط انتقال آب شاهین شهر

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خبر داد؛

اجرای احداث شیرخانه بر روی خط انتقال آب به شاهین شهر در کمتر از ۲۴ ساعت

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: درکمتر از ۲۴ ساعت مجموعه شیرآلاتی مانند فلومتر، شیرهای یک طرفه ، فشار شکن، والو و شیرهای تخلیه هوا بر روی خط انتقال آب شاهین شهر نصب شد.

به گزارش دنیای اسرار، حسین اکبریان در بازدید از عملیات احداث شیرخانه بر روی خط انتقال آب به شاهین شهر گفت: اکیپ  بحران آبفای استان اصفهان به منظور خدمات رسانی پایدار، مجموعه ای از  شیرآلات را بر روی خط انتقال آب به شاهین شهر نصب کردند.

وی با اشاره به اجرای این عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: اکیپ بحران آبفای استان اصفهان بدون کوچکترین وقفه ای در طول یک شبانه روز  با نصب اتصالات بر روی خط انتقال،  موفق به اجرای این  عملیات شدند.

این مقام مسئول  با بیان اینکه تاسیسات آبرسانی منطقه شاهین شهر مجهز به سیستم تله متری است  اعلام کرد: با اجرای شیرخانه بر روی خط انتقال آب به شاهین شهر می توان از طریق سیستم تله متری تمام منابع آب و تاسیسات آبرسانی در  این منطقه را به صورت آنلاین و مستمر بررسی نمود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به دیگر مزیت های احداث شیرخانه بر روی خط انتقال آب شاهین شهر اشاره کرد و اظهار داشت: تا قبل از اجرای این عملیات در مواقع بحران  آبرسانی به منطقه شاهین شهر از خطوط دیگر ی انتقال داده می شد، اما از این پس با تجهیز اتصالات  این خط به شیرخانه، می توان آب شرب مردم را به صورت پایدار تامین کرد.

اکبریان اعلام کرد: خط انتقال آب به شاهین شهر به طول ۱۵ کیلومتر است که جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر در شاهین شهر، گز ،گرگاب و روستای موچه خورت را تحت پوشش قرار داده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.