تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر : 30868

واگذاری ۱۳۹۰۰ مترمربع اراضی دولتی آران و بیدگل در راستای تامین خدمات

واگذاری ۱۳۹۰۰ مترمربع اراضی دولتی آران و بیدگل در راستای تامین خدمات

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛ واگذاری ۱۳۹۰۰ مترمربع اراضی دولتی آران و بیدگل در راستای تامین خدمات رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از واگذاری بیش از ۱۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های درمانی و اداری و انتظامی خبر داد. به

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

واگذاری ۱۳۹۰۰ مترمربع اراضی دولتی آران و بیدگل در راستای تامین خدمات

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از واگذاری بیش از ۱۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های درمانی و اداری و انتظامی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار؛ امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در سالجاری بخشی از اراضی دولتی این شهرستان با کاربری‌های مختلف جهت تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای شهرستان آران و بیدگل واگذار شد.

وی با بیان اینکه امسال دو قطعه زمین دولتی در مجموع به مساحت بیش از ۱۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع واگذار شده است اذعان داشت: مطابق با دستوالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، در سطح استان اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن بوده لذا در این رابطه براساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: از جمله اراضی واگذار شده در سالجاری، قطعه زمین دولتی به مساحت ۱۱ هزار و ۹۵۰ مترمربع به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری درمانی بوده است که در راستای احداث و توسعه واحد آموزشی و توانبخشی در قالب اجاره به شرط تملیک پنج ساله واگذار شده است.

وی بیان داشت: قطعه زمین دولتی دیگری نیز به مساحت یکهزار و ۹۷۰ مترمربع واقع در شهرستان آران و بیدگل با کاربری اداری و انتظامی جهت احداث ساختمان کلانتری مرکز آران و بیدگل واگذار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.