تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 30883

موتورسیکلت ۱۰ میلیاردی قاچاق در برخوار کشف و ضبط شد

موتورسیکلت ۱۰ میلیاردی قاچاق در برخوار کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبر داد؛پموتورسیکلت ۱۰ میلیاردی قاچاق در برخوار کشف و ضبط شد فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط مأموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبر داد؛پموتورسیکلت ۱۰ میلیاردی قاچاق در برخوار کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق در یک کارگاه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی از کارگاه مذکور بازدید کردند که در این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که فاقد مدارک و پلاک بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ارزش این موتورسیکلت را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه موتورسیکلت مکشوفه توقیف و مالک اصلی آن نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.