تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 30934

شهردار یزد در حاشیه سفر به اصفهان: شهرداری‌ها به زبان و کلام مشترک برسند

شهردار یزد در حاشیه سفر به اصفهان:  شهرداری‌ها به زبان و کلام مشترک برسند

به گزارش دنیای اسرار:شهردار یزد با تأکید بر اینکه امروز شهرداری‌ها باید به همزبانی و هم کلامی مشترک برسند تا بتوانند تصمیمات خوبی در عرصه قانونگذاری و اداره شهرها بگیرند، گفت: در این هم اندیشی‌ها به دنبال تدوین راهکارهایی برای ارائه بهتر خدمات به مردم هستیم. ابوالقاسم محی الدینی در حاشیه سفر به اصفهان برای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:شهردار یزد با تأکید بر اینکه امروز شهرداری‌ها باید به همزبانی و هم کلامی مشترک برسند تا بتوانند تصمیمات خوبی در عرصه قانونگذاری و اداره شهرها بگیرند، گفت: در این هم اندیشی‌ها به دنبال تدوین راهکارهایی برای ارائه بهتر خدمات به مردم هستیم.

ابوالقاسم محی الدینی در حاشیه سفر به اصفهان برای شرکت در نشست مشترک شهرداران کلان‌شهرها و روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها ، اظهار کرد: مجمع کلانشهرها در واقع موجب ارتباط و انتقال تجارب شهرداری‌ها می‌شود و موضوع اصلی این نشست، برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ است.

او با بیان اینکه در این مجمع مشکلات درآمدی، ارتباطات شهرداری‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی، معضلاتی همچون ترافیک و آلودگی هوا مطرح شد، توضیح داد: در دیدارهایی که درهر فصل شهرداران با رئیس جمهور و یا سران قوا دارند این موضوعات مورد بحث قرار می‌گیرد، چراکه برخی از آنها نیازمند قانون و یا مصوبه مجلس است.

شهردار یزد با اشاره به کمبود آب به عنوان یکی از مهمترین مشکلات کلان‌شهرها از جمله یزد، توضیح داد: امروز تمام کشور درگیر کمبود آب است و این مشکل مختص یزد نیست، شهرداری اصفهان نیز در عرصه جداسازی آب قابل استفاده شرب و غیرشرب تلاش می‌کند.

محی الدینی توضیح داد: اکنون شهرها به سمت تغییر روش‌های کشت، حذف چمن و جایگزینی آن با بوته‌ها و درخت‌های سازگار با کم آبی و تغییر شیوه‌های زیباسازی شهر رفته اند و شهر یزد نیز در سال آینده اعتبارات ویژه ای برای استفاده از پساب درنظر خواهد گرفت.

او با اعتقاد بر اینکه امروز شهرداری‌ها باید به همزبانی و هم کلامی مشترک برسند تا بتوانند تصمیمات خوبی در عرصه قانون گذاری و اداره شهرها بگیرند، گفت: در این هم اندیشی‌ها به دنبال تدوین راهکارهایی برای ارائه بهتر خدمات هستیم، بنابراین باید ارتباطات خود را با دستگاه‌های اجرایی قوی‌تر کنیم تا در نهایت موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.