تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 32608

«برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند»

«برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند» نشست هم افزایی با هدف احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضور رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه صاحب ‌الزمان، رییس ستاد

Print Friendly, PDF & Email

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

«برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با افرادی که در فضای مجازی اقدام به ترویج بی‌بند و باری و فحشا می‌کنند»

نشست هم افزایی با هدف احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضور رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه صاحب ‌الزمان، رییس ستاد امر به معروف استان و تنی چند از معاونان رییس کل در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان در این نشست فعالیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر را امری لازم و ضروری دانست و بیان داشت: خوشبختانه شاهد فعالیت گسترده و نظام‌مند این ستاد در سطح جامعه هستیم و این اتفاق بسیار میمون و مبارک است.

وی افزود: با توجه به اینکه در ابتدای اجرای طرح‌های امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، مشکلات و موانعی که بر سر راه وجود دارد، قابل مدیریت و حل شدن است.

عالی‌ترین مقام قوه قضاییه در استان ادامه داد: ستاد امر به معروف از ظرفیت نیروهای واجد شرایط در مساجد و محله ها بهره بیشتری ببرد و با دخیل کردن نیروهای انقلابی و با انگیزه، پایگاه‌های بسیج در محله ها و مساجد می‌تواند نتیجه بهتری به دست آورد.

جعفری در موضوع عفاف و حجاب نیز تأکید کرد: مسؤولانی که در امر عفاف و حجاب کوتاهی می‌کنند ضمن اینکه به اتهام ترک فعل علیه ایشان پرونده قضایی تشکیل می‌شود، نیروهای جایگزین وظیفه آنان را انجام خواهند داد و به هیچ عنوان در اجرای طرح‌های عفاف و حجاب در چارچوب مقررات بن بست نداریم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص صیانت از فضای مجازی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی و بی‌بند و باری‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم متأثر از فضای مجازی می باشد و دادگستری استان آماده است با افرادی که در فضای مجازی با اشاعه ولنگاری و بی‌بند و باری اخلاق جامعه و بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده اند برخورد قاطع نماید.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان از اختصاص شعب ویژه دادسرا، دادگاه بدوی سطح استان و محاکم تجدیدنظر جهت ارجاع پرونده‌های مربوط به کشف حجاب و جرایم علیه عفت عمومی در دادگستری استان خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.