تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
کد خبر : 34427

برگزاری دومین جلسه کارگروه منطقه ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری جنوب کشور در اصفهان

برگزاری دومین جلسه کارگروه منطقه ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری جنوب کشور در اصفهان

با حضور مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آبفای کشور دومین کارگروه منطقه ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری جنوب کشور در اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای استان اصفهان در این جلسه با بیان اینکه نیروی انسانی از اساسی ترین منابع در ارتقای بهره‌وری به شمار

Print Friendly, PDF & Email

با حضور مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آبفای کشور دومین کارگروه منطقه ای دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری جنوب کشور در اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای استان اصفهان در این جلسه با بیان اینکه نیروی انسانی از اساسی ترین منابع در ارتقای بهره‌وری به شمار می ایند اعلام کرد: در شرکت های اب وفاضلاب باید موضوع کارسنجی به طور دقیق وعلمی در دستور کار قرار گیرد.
حسین اکبریان به درجه بندی شرکتها در ساختار سازمانی پرداخت و اظهار داشت: به نظر می رسدباید شاخص های جدیدی برای درجه بندی شرکت ها در ساختار سازمانی در نظر گرفته شود چرا که گستردگی و چگونگی خدمات رسانی هر شرکت با توجه به تعدادتاسیسات و شهرها و روستاهای تحت پوشش متفاوت است.
وی با بیان اینکه طرح طبقه بندی ابلاغی شرکت مهندسی آبفای کشوردارای مزایا و معایبی است عنوان کرد: به نظر می رسد صاحب نظران و کارشناسان امر باید بازنگری ویژه ای در خصوص مباحث مطرح شده در این طرح مانند شرایط احراز شغل و تناسب پست ها با رشته های تحصیلی مد نظر قرار دهند.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اهمیت نظام پیشنهادات در پویایی شرکتها اظهار داشت: در چند سال اخیر پیشنهاداتی که ارائه می شود جذابیت لازم برای ثبت و عملیاتی شدن را نداشته و باید تدابیری در جهت ارائه پیشنهادات سازنده در نظر گرفته شود.
در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آبفای کشور نظم و انظباط و انجام دقیق و به روز وظایف محوله در بخش معاونت منابع انسانی ابفای استان اصفهان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری ابفای کشور با بر خورداری از نیروهای متخصص و با تجربه اقدام به کارهای جدیدی نمودند بطوریکه در درجه بندی شرکتها در ساختار سازمانی شاخص های جدیدی لحاظ گردید.
امید امینیان در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل گفت: نقطه نظراتی که از سوی کارشناسان و متخصصان در کشور در زمینه اجرای بهتر این طرح عنوان شده به وزارت نیرو و اداره کار ارسال می شود .
وی به سیستم جدید نظام پیشنهادات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هم اکنون کارگروه سیستم های نوین نظام پیشنهادات تدوین شده که بر مبنای ان مدیریت دانش در شرکتها صورت می گیرد
در ادامه معاون منابع انسانی و تحقیقات ابفای استان به استقرار نظام مدیریتی،مدیریت بهره وری ، نظام آراستگی، نظام پیشنهادات،چگونگی ارزیابی صلاحیت حرفه ای کارکنان، و اموزش کارکنان پرداخت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان