تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر : 18647

غرق شدن جوان ۲۳ ساله در آبگیر فشافویه

غرق شدن جوان ۲۳ ساله در آبگیر فشافویه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک جوان حدود ۲۳ ساله از اتباع کشور افغانستان هنگام آب‌تنی در آبگیر روستای خانلق در بخش فشافویه در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد. به گزارش دنیای اسرار به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک جوان حدود ۲۳ ساله از اتباع کشور افغانستان هنگام آب‌تنی در آبگیر روستای خانلق در بخش فشافویه در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از خبرگزاری فارس از شهرری، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب روز گذشته جمعه ۳۰ خرداد حادثه غرق شدگی در یک آبگیر در حسن آباد فشافویه به سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد که گروه نجات ویژه و غواصان آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: یک آبگیر وسیع در روستای خانلق در بخش فشافویه وجود دارد که برای آبیاری زمین‌های کشاورزی از آن استفاده می‌شد و آب آن هم تمیز نبوده و آب کثیفی است که ساکنان محلی در آن شنا نمی‌کنند اما ظاهراً ۵جوان حدود ۲۳ساله برای آب‌تنی وارد این آبگیر شده بودند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: ۴نفر از این جوانان به هر طریقی بوده خودشان را نجات داده و از آب خارج شده بودند اما اعلام کردند که یکی از دوستان‌شان زیر آب گرفتار شده است. 

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان از همان موقع شب عملیات را آغاز کردند و تا ۴بامداد به جستجو ادامه دادند که با توجه به تاریکی شب و ناشناخته بودن آب، ادامه عملیات به صبح امروز موکول شد و غواصان صبح امروز دوباره تلاش خود را آغاز کردند تا اینکه حوالی ظهر امروز پیکر این جوان را از عمق ۲۰متری آبگیر خارج کردند. 

وی گفت: عمق آب در این منطقه حتی بیشتر از ۲۰ متر بوده و این جوان که ظاهراً از اتباع کشور افغانستان است در این آبگیر جان خود را از دست داد. 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.