تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۳۰
کد خبر : 38824

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد : اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان   مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش 350 میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد :

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان

 

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش 350 میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌است.

به گزارش دنیای اسرار :مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای اسرار اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبورومرور شهروندان احداث شده ، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: 30 درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماههای پایانی سال قبل آغاز گردید و 70 درصد بودجه آن در سال جاری تامین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تاثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از 30 درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح های جدید هستیم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان