تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر : 38584

قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی

قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی

  رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت: فردي که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسين تُرکيان”  بيان داشت: در پي وصول تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر قتل خانمي 43 ساله در یکی از باغ های شهرستان

Print Friendly, PDF & Email

 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت: فردي که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”حسين تُرکيان”  بيان داشت: در پي وصول تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر قتل خانمي 43 ساله در یکی از باغ های شهرستان فلاورجان، رسيدگي به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در این رابطه بلافاصله تيمي از اداره مبارزه با جرائم جنايي و اکيپ بررسي صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم 43 ساله در حالي که به صندلي بسته شده بود دچار خفگی وبه قتل رسيده است.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پليسي کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دليل اختلافاتي که با وي داشته او را به باغ شخصي اش آورده و پس از بستن دست و پاي همسرش به صندلي وی را خفه کرده است. لذا با توجه به مشخص شدن زواياي پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فريب ماموران را داشت ، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان تصریح کرد: متهم در تحقيقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار و گفت: چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچاراختلافاتی شده بودم  که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با تکميل شدن تحقيقات و اعتراف صريح  متهم به قتل  همسر خود وي به همراه پرونده براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي و با حکم قاضي روانه زندان شد

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.