تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 38798

رویکرد آموزش و پرورش اصفهان معرفی مفاخر فرهنگی و اجتماعی ایران است

رویکرد آموزش و پرورش اصفهان معرفی مفاخر فرهنگی و اجتماعی ایران است

رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش: رویکرد آموزش و پرورش اصفهان معرفی مفاخر فرهنگی و اجتماعی ایران است رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: توجه به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران از رویکردهای آموزش و پرورش اصفهان است. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش:
رویکرد آموزش و پرورش اصفهان معرفی مفاخر فرهنگی و اجتماعی ایران است
رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: توجه به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران از رویکردهای آموزش و پرورش اصفهان است.

به گزارش دنیای اسرار:جلال سلمانی در همایش گرامیداشت سعدی توجه به برنامه‌هایی ازاین‌قبیل که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی ازاین‌قبیل که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

سلمانی افزود: سعدی، به‌عنوان قلۀ شعر و ادب فارسی باید مورد تکریم قرار گیرد و حضور داوطلبانۀ جمع قابل‌توجهی از معلمان و دانشجو معلمان در این برنامه، نشان از توجه ویژۀ فرهنگیان به مفاخر فرهنگی ایران دارد؛ همچنین تلاش خودجوش دانشجو معلمان کانون شعر و ادب فارسی دانشگاه فرهنگیان برای برپایی این برنامه قابل‌تقدیر است.

سلمانی بیان داشت: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم؛ چراکه در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجو معلمان و نو معلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست همین عزیزان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان