تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 38151

شهادت سرباز وظيفه در بويراحمد 

شهادت سرباز وظيفه در بويراحمد 

    فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته يکي از سربازان وظيفه کلانتري 12 شهرستان بويراحمد حين ماموريت به فيض شهادت نائل و يکي از کارکنان انتظامي نيز مجروح شد.   به گزارش دنیای اسرار:،”سردار “کيقباد مصطفايي” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني

Print Friendly, PDF & Email

 

 

فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته يکي از سربازان وظيفه کلانتري 12 شهرستان بويراحمد حين ماموريت به فيض شهادت نائل و يکي از کارکنان انتظامي نيز مجروح شد.

 

به گزارش دنیای اسرار:،”سردار “کيقباد مصطفايي” در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يک فقره درگيري خانوادگي در يکي از محلات شهرستان بويراحمد مأموران گشت کلانتري 12 اين شهرستان جهت بررسي موضوع به محل درگيري اعزام شدند.

 

وي افزود: در اين درگيري سرباز وظيفه “هادي راستگو ” با اسلحه برنو از ناحيه سر و صورت مجروح و حين انتقال به بيمارستان به فيض شهادت نائل و گروهبانيکم “سيد محمدرضا روانسالار” نيز از ناحیه پا مجروح شد.

 

فرمانده انتظامي استان با اشاره به این که تلاش جهت دستگيري متهم در دستور کار پليس قرار دارد،خاطرنشان کرد:زمان و مکان تشییع و خاکسپاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.